torsdag 19. januar 2012

Ugle lampe

Elias fekk seg denne kjempefine ugle lampa til jul av besteforeldra sine.
Han skal jo sjølsagt ha den på rommet sitt, men sidan han ikkje har fått seg eige rom enno regnar eg med at han syns det er heilt ok at mamman låner den litt☺☺


Den lyser så fint!


Elias bruker å sette den på kvar morgon☺
ugge, som han kallar den...og den seier huuuuuuu☺
Skjønningen min♥
(jepp, det er ein grillvott han har på seg☺)


Lampa er kjøpt hos Kremmerhuset
Og prinsessa vart so misunneleg på ugle lampa at ho har også fått seg ei no☺

Klem

13 kommentarer:

Unknown sa...

Så fin:)
Klart mamma kan låne den, hihi ♥

Tommensgirl sa...

Kjempe stilig lampe:) Kjekt å kunne låne den:) Skjønner mammaen veldig godt;)
Ha en fin torsdag:)

TheaJ sa...

hihi, så skjønn :):) Lampen er i hus hos meg også, og den kjøpte min kjære mormor til meg. *ler*

klem

Sommerlyst sa...

Den likte jeg! Den var jo så flott i mørket!
Kanskje jeg må få tak i en sånn...

Og du..gratulerer med å være en av de utvalgte på Kremmerhus-bloggen!

Klem

Bdicte sa...

Åh, søteste :))

Klem
Benedicte

Lotta sa...

Den var NICE!!!!

Ha en fin kveld!
Klemmer

Lotta sa...

Stilig!!!

Ha en fin kveld!
Klemmer

Jatte sa...

Kuleste!
Meg og vil ha!

Ha en fin kveld,
Klem Jatte♥

deasogmia sa...

den lampen er kjempe fin. forstår godt at du vil låne den litt!

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Sååå søt gut og søt ugle lampe :)
Klemmer

Unknown sa...

Åååh, så kul!! Jeg fikk uglepute idag av mannen, tror jammen jeg må ønske meg lampe også;))

God helg til deg og dine!
KLEM

Frøken Loppe sa...

Hei!
Kjempe fin og artig lampe, skjønner at både store og små falt for den :o)

Vibeke sa...

Den var knall kul! forstår at søster blir misunnelig, kjenner jeg ble misunnelig selv! hihi

Vibeke i skråningen!