onsdag 24. september 2008

-i en evighet

Jeg legger meg
i min kjæres
armer
- kjenner tryggheten
når han
holder meg
og tenker
mine tanker
- om tillit

slik skal vi leve
- i en evighet

Jeg ser inn
i min elskedes
øyne
- ser varmen
når han virker
tilsynelatende
kald
og tenker
mine tanker
om glede

slik skal gleden vare

- i en evighet

jeg hviler mitt hode
mot hans
bryst
- kjenner hjertets lykksalige slag
når han
ånder inn
livets gleder
og tenker
mine tanker
- om kjærlighet

slik skal vi elske
- i en evighet

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sååååå vakkert Marny. Er i stemning til å lese det no:)
Kor har du funne det diktet?
Min kveld: Skulle overraske lille Karoline med små rosa Clogs(st19) med Ole Brum pynt på ein og Marihøne på andre. Ho var sååå fin og så glad. Vart bedd på Taco og eit glas rødvin, så mine svinekoteletter med soppsaus tek vi i morgen. O reiste på jakt og eg heim og fann godstolen, ei bok og eit lite gl rødvin, masse stearinlys, godt og varmt i ovnen. God natt frå Reidun Inger

Anonym sa...

Bra eg kunne hjelpe på stemninga :o) diktet, og mange andre dikt, finn du på dikt.no..eller du kan søke på google.
du ha jo hatt ein kjempekosele kveld du då!!! eg ha vå so utlsitt ette nattevaktene at eg ha sove vekk heile helga, va ik det som va planen, men hadde vel behov for det som J seie. men ha kosa meg og also :o)