tirsdag 23. september 2008

Min første blogg!!


Eg er på nattevakt, og sidan det er roleg her i natt har eg forsøkt meg på litt blogging. Eit fenomen som er veldig in i desse dagar, so koffor ska ikkje eg prøve det?? Vert ikkje lange innlegget no, men kjem sterkare tilbake! :o) Gledar meg mest til å komme heim å få sove, og til min gode, snille kjæreste er ferdig på jobb slik at vi kan nyte ein ettermiddag ilag etter gammalt. Har blitt mykje jobbing i det siste, so vi har ikkje fått tida til mykje kjæresteri. Men til helga har vi fri so då skal vi pleie kjærleiken!!

Vert kjempeglad for innlegg frå mine eventuelle lesara!! Som sagt er dette min første blogg so det kan nok ta litt tid før den vert slik eg vil den ska vere...ikkje at eg heilt veit korleis det er :o)

Vi snakkast!!! Adios :o)


2 kommentarer:

Anonym sa...

artig med blogg skatten...lykke til.

Anonym sa...

Tusen takk elsklingen min :o)