tirsdag 21. desember 2010

Ein fin dag♥

Idag har vore ein koseleg dag!

Først juleavsluttning med Anine sin klasse, 
vi var med dei og åt lunsj og sang julesangar
Deretter besøk av ei nabojente og vi laga pepperkaker



Og til slutt har vi hatt det årlege julegløgg partyet med store og små venna

Og sjå dei fine gåvene eg fekk!
Heimelaga kjeks i koseleg innpakkning frå Linda
les den fine bloggen hennas her.


Og ei anna venninne fann denne tøffe kurven på bruktbutikken og tenkte på MEG!!☺
Kjempekjekt-akkurat slik eg har ønska meg!!!☺☺☺
Julebrusen stod i den når eg fekk den-nam☺


No slappar meg og min kjære av i sofaen etter ein fin dag
Snart jul no...
Imåra ska vi kjøpe juletre☺

Ha ein fin resten av kvelden mine kjære blogglesara der ute

Klem

9 kommentarer:

KATRINES INTERIØR sa...

Dette så bare kjempekoselig ut, Marny Alice: ) Håper du får en kjempefin julaften med to søte små denne jula! Det skal vi, vi reiser sørover på torsdag! Klem :)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så kjempekoselig - og så flotte gaver du har fått! Heldiggrisen. ;)

Jeg har hermet etter deg, har kjøpt glassvaser til sviblene i dag. De skal stå på julebordet. :))

Danden sa...

Ja, det må vel kunne sies å være en finfin dag! Dagene mine er ALTFOR fulle for tida. Vet ikke helt hvordan jeg skal komme i havn i år - noe som forsåvidt er mer som en tradisjon å regne. Jeg lurer på om jeg noen gang klarer å være tidlig ute??...

Ønsker deg og dine en riktig god jul!

Bettum Villa sa...

Hørtes ut som en helt nydelig dag! kjenner jeg verker etter litt julestemning.
Og så fine gaver! Likte veldig godt flaskekurven.

Klem Madelén

livet på kvasseberget sa...

for en herlig dag!
hørtes veldig koselig ut.
flotte gaver du fikk også:)

Ønsker deg og dine en god jul, kos dere og nyt den!

juleklem fra kine

Karen sa...

Åh, Så fin kurv :)

God jul i heimen!
*klemmer*

Heimekjær sa...

åååå du er no skjønn ♥

var et fantastisk koselig gløggparty..vi kunne blitt lengre alikevl...når vi kom ned over mot sentrum blei vi ei\nige om at vi IKKJE skulle kjøpe kulegave til kverandre før etter jul..:/ Krister meinte det at sidan eg ønska meg kamera så koffor ikkje vente til etter jul for å sjå om eg fikk pengar el lignande så kunne han skyte inn en kapital da han og:) god plan!!hehe!!

Vi må sjåast igjen snart!

Klem fra oss ♥

Chic - Romantique sa...

For en herlig gave fra ei venninne! Så koselig at hun tenkte på deg, den kan jeg tenke meg varmet :)

Ønsker deg en herlig juletid :)

Chic - Romantique sa...

Og da tenkte jeg på flaskekurven ;)