onsdag 22. desember 2010

Advenstgåve frå min kjære♥

Meg og min kjære gir adventsgåver til kvarandre annankvar dag♥
På fredag fekk eg denne kjempeskjønne hesten☺
Har vist han denne på Bohus, men hadde aldri trudd at han hugsa det...☺
Tusen takk min kjære,
hesten er nydeleg♥


Og den har fått plass på hylla over sofaen
-som dei fleste nok er lei av å sjå no☺
Men syns det vart fint der med hesten på☺



Idag skal vi kjøpe oss juletre, alltid spennande ka slag tre vi fell for og korleis det vil bli ferdigpynta☺
2 dagar til jul....eg har enno ikkje den store julefølelsen...håpe den kjem snart!
Skulle fått gjordt litt juleforeberedelsar.....

Meg og Elias kosa oss inne, fyr i ovnen og eit nydeleg vinterlandskap ute☺

Ha ein finfin bittelille julafta alle sammen☺

Klem

16 kommentarer:

Unknown sa...

Den var kjempefin, snill kjæreste du har;)
Jeg blir ikke lei av å se bilder av hylla di!
gleder meg til å se juletreet ditt, julestemingen kommer nok når du har pyntet det;)

Juleklem!

tante fiolett sa...

Kjempefin hest og den passet ypperlig på hyllen din:)
Ikke alltid julestemningen kommer når vi vil, men for meg hjelper å høre på litt julemusikk mens jeg pusler rundt;) Treet ble pyntet i går og gulvet er nå nyskurt, deilig:) Ønsker deg en riktig god jul søte deg:)
Mange klemmer fra Jeanette

Heimekjær sa...

eg er imponert av Johan!! Han og gaver,,,jøss:)

den var knall fin..så gammaldags og fin:)

ha en fin kveld

klem fra meg ♥
(som e sååå glad for at du lærte meg å lage hjerter)

Elin | Draumesidene sa...

Nyyydeleg hest! Eg kunne godt tenkje meg ein slik :) Kjempefin hylla di! Eg har akkurat pynta juletreèt, så no kjenner eg at skuldrane senka seg. Så godt med alt som er ferdig!

*★ God Jul★* 。 • ˚ ˚ ˛ ˚ ˛ •
•。★ *** ★ 。* 。
° 。 ° ˚* _Π_____*。*˚
˚ ˛ •˛•*/______/~\。˚ ˚ ˛
˚ ˛ •˛• | 田田|門| og godt Nytt År ♥

Klem frå Elin!

Kreoline sa...

Hei, så koselig med gaver til hverandre, nydelig hest. Nyttår feires i det vakre fylket ditt, gleder meg til det. Ønsker deg en god og koselig jul, klem fra Mona.

Åse fra mitt lykkehus sa...

Hei, har sagt det før men sier det igjen, så kjekt dere må ha det med kalenderen, iallefall med sånne flotte pakker, lucky you.

Har også den hesten på ønskelista mi til jul, sjønn er den.

God jul, klem Åse.

Unknown sa...

Så skjønn den var;)
Og så koselig at han husker hva du sier du ønsker deg... hihi
Er veldig spent på om jeg får den store Bambien fra Kremmerhuset til jul jeg, har hintet til mannen mange ganger, men jeg tror faktisk ikke han har fått det med seg...

Kjempesøt ble den oppå hyllen din;)

Ønsker deg og dine noen flotte juledager ♥

Klem Line

Anns draum sa...

God kveld:))

Han mannen din veit korleis han skal få deg i godt humør han;))

Du lurte på kor eg hadde kjøpt dei tre figurane i giveawayen: dei har eg kjøpt på Tilbords;))

Ha ei riktig god jul du og;))

Klem frå Ann

Tove sa...

Oi. Den var nydelig. Håper Bohus her har denne. Skal sjekke i morgen
Nyt kvelden som snart er over
Klem Tove

Li/Småtingene sa...

Julekalender med annenhver dag hver... den idéen må jeg visst selge inn til mannen min før desember neste år, tror jeg! ;-)

Den hesten var jo kjempefin; så heldig du er som har en kjæreste med god hukommelse på slikt! Der har nok mannen i dette huset lettere hukommelsestap, tror jeg...

Benytter anledningen til å ønske deg og dine en riktig koselig juletid - nå er det tid for å nyte dagene med familie og venner! Kos deg!

Juleklem fra Li

Rakel sa...

So fin hest, god husk kjæresten din har:)
Håpe julefølelsen din kjem når treet kjem i hus! Ute er den vertfall, nydeleg:)
Ha ei fin jul:))
Klem, Rakel

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så kjempefin gave! :)

Må nok lufte denne idéen for mannen til neste år. ;P

Maias Fabelaktige Verden sa...

Så koselig når mannen fester seg ved ting du liker. Det er alltid ekstra stas :) Herlig den gyngehesten, den passet jo perfekt inn...


Kos deg i den fine tidens som kommer, jeg håper du finner julefølelsen snart. Jeg er i full stemning :-)
Klem

fryd&forandring sa...

Jeg får ihvertfall julestemning av bloggsurfing!! Fin den hesten -du har en god mann! Kos deg i jula, tipper Elias vil kose seg masse med julepapir i alle farger og nyanser!! Klem

Bjørkely sa...

hei hei!
GOD JUL TIL DEG OG DINE!

Veien til frihet sa...

Må julen bli fin og
gi ro i sinnet.
La alle problemer
bli små og forsvinne.
La dagene som
kommer bli gode og fine.
God jul til deg og dine.