mandag 8. november 2010

Shopping er gøy☺

ENDELEG
får eg legge bilder i bloggen igjen!
Måtte kjøpe meg meir plass-men det tok over eitt og eitt halvt døgn før det begynte å virke!

Anyway!
På lørdag kom vi heim frå ei herleg veke ferie på Jessheim.
Vi budde hos søstra til min kjære og familien hennar♥
På tirsdag kom foreldra hans frå Bodø, so vi var litt av ein gjeng samla under eitt tak☺
Har kosa oss med avslapping, god mat, hoppeloppeland, shopping tur til Jessheim storsenter, Lillestrøm og Oslo og vi har besøkt ein kompis av min kjære som fekk ei lita skjønn jente i august☺

Tenkte eg skulle vise litt av shopping fangsten min☺

Her er lys med tall frå 1-24 kjøpt på Åhlens på Jessheim Storsenter.


Kjøkkenhandkle, også frå Åhlens.
Det raude skal eg ha til jul☺
Trur dei vil passe fint med dei nye julegardinene eg har bestilt i Ellos....☺

 

Zanz på Lillestrøm er drømmebutikk!!
Der var det myyyykje fint som lett kunne havna i baggasjen☺
(irritere meg av og til litt med kilo begrensingar på flyplassane ja☺)
Der kjøpte eg med sink sjablongane og hjertet.
Ser det for meg med raudt band til jul☺


Ein annan drømmebutikk er Nytt&Shabby på St.Hanshaugen-takk til Hildegunn for tipset☺
(maximumsgrensa på kofferten irritere meg enno meir no☺)
Her kjøpte eg dette skiltet....


....og ugla til høgre.
kremmerhuset på Lillestrøm senter kjøpte eg dette rådyret.
Begge desse var det prinsessa som ville ha☺


På Nytt&Shabby kjøpte eg perlekleshengar-kjempesøt☺


Alt dette er komt på plass rundt skatollet til prinsessa☺


Meg og prinsessa var innom Asserorize på Oslo City-der fann prinsessa seg ei babuska dukke☺
Rosa sjølsagt☺
Den har vi sett i tallerkenhylla hennar.


Vart også litt til prinsen.
Han har ikkje eige rom enno so vert litt begrensa shopping til han, men litt MÅ eg jo bere kjøpe☺
Han fekk seg også skilt og perlehengar frå Nytt&Shabby.


Eg fann meg-endeleg-eit skilt til vaskerommet.
Kjøpte dette på Confetti på Jessheim Storsenter.


Og på ein badestæsj butikk på Oslo City fann eg med denne søte skåla.


Burde absolutt reist til Oslo med tom koffert og kanskje latt mann og barn vere igjen heime☺

Med heim i baggasjen-som spesial baggasje på flyet☺-var det også ein ting eg har kjøpt på Finn.no...den bloggar eg seinare☺

No skal eg gjere klar diverse klær-som også vart shoppa i Oslo☺...vi skal til fotograf med heile familien idag☺
Her er link til fotografen.....Dieter

Tenk at det er berre 3 veker til advent-eg er ikkje klar!!
Eit år har aldri gått so fort før som dette året!!

Eg har vore lite flink å kommentere i det siste, men prioriterte ikkje det på ferieturen og etterpå vart det kjempemange bloggar å oppdattere seg på so tok meg ikkje tida til å kommentere so mykje...men har lest mange fine innlegg i helga☺

Ei fin veke frå meg til deg☺

Klem

21 kommentarer:

Audhild sa...

Wow!!
Skal si du er god i shopping! Masse godbiter der ja! :)

Lykke til på fotografering!
Imorgen skal vi hente bildene fra våres fotografering, og gjett om jeg gleder meg! tralala :)

KLEM

Unknown sa...

Så masse fint du har shoppa deg:))
Rart med det, men du har vært innom mange butikker som jeg enda ikke har somla meg til, enda jeg bor 15 min unna Jessheim, 20 min unna Oslo-by og 10 min unna Lillestrøm ♥ Sånn er det når man reiser på ferie vet du, da er det satt av tid til sånt:))

Regner med at dere har kost dere masse, med masse familie, alltid hyggelig det ♥

Så fint det ble på Prinsesserommet!

Ha en herlig Mandag, spennende og se hva du har kjøpt på FINN:)

Klem Line

Unknown sa...

Ojoj så myye flott du har kjøpt, og JA det er irriterende med den bagasjeplassen...:-)

Lykke til på fotograferingen

Klem Agnes

Unknown sa...

Ojoj så myye flott du har kjøpt, og JA det er irriterende med den bagasjeplassen...:-)

Lykke til på fotograferingen

Klem Agnes

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Så masse lekkert du fikk handla deg på turen! :)
Har også den sjablongen med alfabetet! :)

Gleder meg til å se finn funnet ditt! :)

Ha en nydelig dag!
Klem til deg!

Unknown sa...

Til tross for begrensningene du ikke hadde valgt selv så fikk du jo med deg masse fint da ;-D

Gleder meg til å se Finn kjøpet!

Klem fra Grete

Anita sa...

Hei

Ser du har kjøpt mye av det jeg har sett på også.
Syns de advenstlysene var så søte, men har ingen god løsning så her blei det et med masse tall istedenfor.

Håper sørturen deres var bra!!


Klem

Jatte sa...

SÅ masse fint du har kjøpt♥
Ser ut som Ålnes er stedet man må ta en tur å kikke litt nå før juletiden begynner ;)

Ha en fin dag, kos dere hos fotografen!

Klem Jatte♥♥

fryd&forandring sa...

Her var det mye eyecandy..!! De sinksjablongene skulle jeg gjerne hatt selv.. Har kjøpt meg sinksjablonger med tallene 1-4 jeg da, stusselige greier i forhold til de platene du har fått tak i! Håper knipsingen hos fotografen gikk fint! Klem

tante fiolett sa...

Hei & hå!!
Masse lekkert ja:) jeg må visst ta meg en bytur før Jul skjønner jeg!! Ja nå går det fort til advent..og før vi vet ord av det er Jula der òg!! Har heldigvis begynt med julgavehandling jeg da, men det er det eneste også gitt..jeg vil ha vaskehjeeeeelp hehe;)
Ønsker deg en knall uke ♥
Klem Jeanette:)

Unknown sa...

Sååå mye lekkert du har fått med deg hjem!!!♥
Herlig!! ,))
Tenke seg til at du har vært her jeg bor ;)) Si i fra neste gang da *ss* ;))'
Confetti har masse lekkert, håper du fikk med deg møbelbutikken også ;)
ZanZ er også en fantastisk butikk ja!!♥ En av mine favoritter ,)
Takk for gode ord ,)
Kos deg i kveld!♥
Klem fra meg, Anki

Mia, New Room Interior sa...

NYDELIGE ting du har kjøpt!! Ha en super kveld! Klem

Unknown sa...

Ja, du må si i fra ;))
Klem klem♥

Chanette sa...

ÅÅ her var det masse lekkert!!!
Jeg har kjøpt samme lys som deg.
Lykke til på fotograferinger.
Ha en fin kveld :)

Hjemme hos meg sa...

sååå mye fiiiint du har shoppa!
Skikkelig shoppeferie ;)

Ja går fort til jul nå :)
Dette har vært det kjappeste året for meg også-hjemme med 2 små, da går det unna!

Klem Anette :)

Anonym sa...

Me like ♥

Har jo vore i Oslo eg og i helga ;) Og me hadde BIL, hihi..får nok med litt meir då enn på fly ja!!
Masse fint du hadde funne ;)

Gledar meg til å sjå finn-kjøpet ditt ;)

Masse lykke til hos fotograf, me skal det seinare i november. Prøver å gjere det kvart år på denne tiden:)

Klem på ein mandagskveld ♥

Unknown sa...

Sååå mye fint! Elsker (sikkert ikke uventet) skiltene dine;)
JEg har også kikket på det søte rådyret, og nå ser jeg at jeg bare mååå ha det;)
Egentlig burde vi slått oss på lag og kjørt sørover med STOOOOOOR varebil! MED skiboks(er) ;)

Anonym sa...

De kvite lampene var utsolgt første gangen eg sjekka, men plutselig var de der igjen:) So du får berre innom å sjekke av og til ;)

JA, det er herleg å komme seg vekk av og til!!

Anonym sa...

Det var synd, satser på dei får den inn igjen ein gang :)

Ha ein fortsatt fin kveld ♥

Herman Grans ♥ sa...

Masse fint her ja ;)
Perlehengere er så fint, kunne gjerne hatt sånne sjøl:D
God natt...

Bjørkely sa...

hei!
Det var så fine skilt!
hehe kjenner meg igjen i det med å ha alt for liten plass i kofferten når man drar på Oslo tur! :)