tirsdag 9. november 2010

Lys i krikar og krokar gir god stemning♥

Eg har bestilt meg lysklyper og lys.
Syns desse klypene er kjempesøte!
Min kjære fekk litt sjokk når han trudde eg skulle ha levande lys på juletreet i år, men der kunne eg fort berolige han☺☺

Lysa har eg bestilt frå Tines Shop
Kjapt tryg og billeg hehe☺
Og nydeleg innpakka!

Lysklypene bestilte eg frå Cute N Cool House
Ein pakke med ti lysklyper.
Også der super service☺


Klypene har eg festa litt her og der☺
Syns det vart kjempekoseleg☺





Ser det er so mange bloggara som har fått julestemning og kjem med fine innlegg om julepynt og slikt.
Eg har ikkje julestemning i det heile i år :(
Rart sia eg er ein stor fan av jula...men trur det har med å gjere at tida går so fort i år og at eg skulle helst stoppa tida litt slik at permisjonen ikkje gjekk so fort mot slutten. Når jula er over er det plutseleg februar og eg skal begynne å jobbe igjen :(
Men det vert nok meir og meir stemning etterkvart og eg gledar meg jo til Elias si første jul☺
Tenkte eg skulle ta fram litt blader frå i fjor og la meg inspirere☺

Her skin sola frå blå himmel og eit lite lag med snø ligg på bakken.
Håpe sola skin på deg og☺

Såg du forresten siste episoden av ungkarskvinnen i går??
Stakkars stakkars Chris-han er jo bere nydeleg god!!☺
Men flott gjordt av Ali å gjere det slik ho gjorde-det skal ho ha☺
....snufs....

Klem

16 kommentarer:

Solveig (Svingenslillehus) sa...

LEkre lysklyper.. sånne har jeg rundt omkrig å :) Svarte og i sølv :) De er så søte :)

Gjett om jeg så ungkarskvinnen da.. tårene trilla nedover kinnet da ho snakka med Chris :) Han virket som en goding! Stakkar! Men Ali er ei flott dame, som gjorde det på en fin måte..

Ha en NYDELIG dag!
Klem ps. har heller ike kommet i julemodus!

Fru Glitters Hus sa...

Heisan, nydelige klyper, så koselig å ha slike rundt forbi.
Ser desverre ikke unkarskvinnen, ser på jakten på kjærligheten på mandagen, hehe
Ha en skjønn tirsdag.

Klem

Tove sa...

Hei hei
Nydelige klyper, ønsker meg slike jeg og.
Nyt dagen
Klem Tove

Bettum Villa sa...

Åh, så fine klyper!! Nydelige.
Kan jeg spørre hvor mye de klypene kan "klype" over? Sitter de for eksempel på vinduskarmen?

Klem Madelén

Hjemme hos meg sa...

Her skinner nok ikke sola :( Skyer og kald vind... Iiiiskaldt selv om det bare er 3-4 kalde... Men kos å være inne å fyre på peisen da :)

Ha en finfin dag i sola du da ;)

Klem Anette :)

Elin sa...

Her skinner ikke sola, det er overskyet og kaldt...jeg liker ikke at vinteren er på god vei!!

Ja så ungkarskvinnen ja..huff trist ble å da...trodde liksom det var chris hun skulle velge jeg da...eller det var vel det jeg håpa på;)
Hun virka som ei skikkelig real dame, står respekt av det ho gjorde i går:)

Ha en flott dag:)

Klem Ea

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Kjempefine lysklyper!

Jeg har begynt å få litt julestemning! :) Nå planlegger jeg alt jeg skal gjøre i løpet av novemeber (som snart er halvferdig allerede)! :)

Mange klemmer

Heimekjær sa...

åååå kor fine dei var:) kor har du fått tak i dei??

Klem :)

Heimekjær sa...

hahaha ja eg las det!! men av og til så er augene i veien..eg såg og såg...hahaha:)

Anonym sa...

Eg og ha lyst på slike lysklyper, dei er so fine! MEN no har eg shoppestopp...vertfall ei stund:)

Her har og vore nydeleg ver!!

Ha ein fin dag!

Klem

fryd&forandring sa...

Ånei, kunne ønske jeg ikke hadde lest dette innlegget, hehe.. du har jo gjort et kupp på lysholderne!! Jeg bestilte begge deler hos tine's sist uke.. ikke fullt så billig, men fornøyd ble jeg da! Stilig med lysklypa på boka!
Syns unkarskvinnen virker som en skikkelig bra dame. Det var veldig fint gjort å skåne chris for den siste utvelgelsen.

Ha en fin kveld!
Klem

Kreoline sa...

Skjønne lysklyper, det blir nok elektriske lys på juletreet her i år som alle år, litt nifst med levende lys selv om det er vakkert. Nyt tiden du har igjen av permisjonen din, og nyt juletiden med fri og god tid. Klem fra Mona.

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Nydelege lysklyper. Så dekorativt!!:) Eg får ønske meg til jul:) Eg og syns tida går for fort...men, men ;)
Ha ein fin kveld!
Klem:)

Rakel sa...

So fine lysklype, og fint innpakka lys ja:)
Eg drømme om sånne klype med lys i på juletreet, men vil ikkje ofre huset for dei, men kanskje eit lite tre med sånne klype? :)
Du kjem nok snart i julestemning! Du får kjøpe deg julebrus og lage pepperkake, då kjem den nok;)
Klem, Rakel

Franske drømmer sa...

Skjønner godt du har litt blanda følelser omkring julen, når det betyr at permisjonen snart er over.. Lettere sagt enn gjort, men prøv og ikke fokuser så mye på det :)) Goingen!!

Ser ut til at dere hadde en herlig østlandstur, og så mye lekkert du shoppet!!! Heldiggris!!

Lysklyper ja - de er jo så vakre!!
har kun en selv, men vil ha så mange flere!!

Håper du har det bra!

Store klemmer til deg, du gode!

Maias Fabelaktige Verden sa...

Så koselig med lysklyper! Det blir så god stemning med levende lys...

Jeg hadde det som deg i fjor, at jeg ikke fant julestemningen, men brått lillejulaften, så var den der :-)

Jeg har en award til deg inne hos meg, ta den om du vil. Jeg vet ikke om du har en awardfri blogg, men jeg ville gi den til deg, siden jeg synes bloggen din er helt nydelig!

Ønsker deg en fin dag :-)
Klem klem