onsdag 9. juni 2010

Heia heia heia☺

Prinsessa deltok i barneløpet i årets Helse Førde stafett idag
Her er ho klar for oppvarming


Her er rett før mål
Ho var kjempeflink og sprang heile veien
Flinke jenta mi


Og å få ein ekte medalje er stas for ein 5 åring☺


Meg, Johan og Elias var å heia på
☺☺☺
(den usminka meg...)


Her er aldeles nydeleg vær idag.
Eg prøver å komme meg ut i sola når Elias søv og mellom litt husarbeid som hopar seg opp med ein liten baby i hus.
Sånne dagar som dette skulle vi hatt fleire av

6 kommentarer:

Kaja sa...

Så flink hun er! Så ut som hun koste seg masse, og så stolt over medaljen :-)

Fine bilder av dere!

Klemmer

A K sa...

flinke,søte jenta di ♥

Og så fine bilder av dere!! Du er jo kjempebra ut til å være mamma til en liten baby ;) hehe. Jeg eser ut som en hval når jeg går gravid og det går ikke av de første 4 mnd...

Piknikbursdag var veldig kjekt, det gikk helt fint å ha innepiknik (vi hadde halvt om halvt i dag) så det er sikkert mulig å ha piknikbursdag om man vil på høsten også :)

klem

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Heia søte Anine:)
Nydelege bilder!:)
Fortsatt fin kveld:)
Klem:)

liven sa...

Så flink hun er og så stas med medalje :o) Den er jo viktig!!!
Fine bilder og babyen din er nå så søøøøøt :o)

ha en flott torsdag :O)

Guttemamma sa...

Fine familien din!!
Har hatt en myrt i vestvendt vindu et år, vannet en/to ganger i uka...så virker enkel:-)
Denne på bordet er ny,skal bli spennende å se om den trives der!!
klem♥

Nina B. sa...

Oj så bra gjort av henne!
Ordentlig stolt etterpå ja, så herlig ☺

Er deilig når solen stikker fram, har bare nytt det så mye vi kan, vi også!

Klem Nina