torsdag 10. juni 2010

Award

Har vore so heldig å motta award frå Fru Strøm, Åshild og Jatte
Tusen takk☺
Alltid kjekt å bli satt pris på og vite at nåken syns det eg skriv kan vere inspirerande☺


Med awarden var det ei utfordring om å fortelle 7 ting om seg sjøl
...so here we go☺

Har veldig lyst på hund-helst Berner Sennen♥...men korleis vil det gå med hundehår i mitt kvite miljø???☺

Vart utdanna sjukepleiar då eg var 22-gjekk rett til spl.høgskulen frå vidaregåande

....Meeen hadde lyst å bli barnevernspedagog og-men då måtte eg flytte vekk frå min dåværande kjæreste og det ville eg ikkje! Angra ikkje no☺

Møtte kjæresten min via ein felles venn. han sendte mi msn adresse til min kjære (etter at han hadde masa i månedsvis om at eg måtte ta kontakt med han for han meinte vi ville bli eit bra par-eg nekta!), vi begynte å chatte og etter ca 1 mnd reiste eg og besøkte han i Harstad (mange timars flytid frå her eg bur)-og då var det gjordt

Har ein stooooor slange fobi!! ser eg ein slange på tv sit eg med beina i sofaen, tørr ikkje lukke augene i dusjen eller ha beina utanfor dyna når eg legg meg i frykt for at det kan komme ein slange..tørr knapt gå i skogen om sommaren. gal?? ja litt....☺

Er Tupperware konsulent

Den finaste blomsten eg veit er Calla(Kala)♥


Sender denne vidare til

Mammalykkelig
Silje-sin
LiLLeBie
 MissMette
MammasHus
Guttemamma
Kvardagsgleder

Superfine blogga som er vel verdt ein titt!!

7 kommentarer:

SukkerSnella sa...

Tusen takk for hyggelig award :)) ble kjempeglad:))))
Skulle gjerne gitt den tilbake, men du har jo allerede fått den hehe :)

Karen sa...

Det var en flott utmerkelse :)
Og kjempemorro med slike faktaopplysninger...

Ha en super dag!
*klem*

A K sa...

gratulerer med velfortjent award og tusen takk for at du vil gi den videre til meg :)

Da blir det award i innlegget i morgen :)

klem

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Gratulerer med award vennen, denne fortjener du ! ♥

Kommer sterkere tilbake straks mitt dataproblem er fikset. :)

Ha en flott kveld ! ♥

Klemmer Anette

Drømmeskyen sa...

Gratulerer med award:) Har en liten award/utfordring inne hos meg også til deg:)

Hilsen Hilde

Ida sa...

Hihi.. så herlig å få vite litt mer om deg :) Jeg deler slangefobien !!!

Kjempefine bilder i innlegget under, fiiine familien :)

Stor klem fra Ida

Kristin sa...

Gratulerer!!! Moro*

Moro å lese om deg;-) hihi!

Nydelige badebilder av barna under her! Så søte.. Klemmer