tirsdag 12. januar 2010

Utfordring....og litt blått

Maliva har sendt ut ei utfordring om å vise fram kaffe/te-boksen. Eg drikk ikkje kaffe, min kjære gjer det, men han har enno ikkje fått den perfekte kaffeboksen..fordi at eg ikkje har funne den ;)
Men te-boks har eg, elskar te (drikk det i skrivande stund faktisk). Har to like te "boksar" som stort sett er fyllt til randen av ulike te posar. Oppi kurven står også mine favoritt te koppar, kjøpt på ein nettbutikk for ei stund sia (hugsa dessverre ikkje kva slags).
Idag har eg kjøpt blå lys og ein blå duk til stovebordet, syns det vart koseleg! (Ser at det absolutt blir finare med kvitt bord, noko som er planlagt til sommaren når bebissen er komt ut av magen).
Utfordringa frå Maliva sender eg vidare til.....¤trommevirvel¤.....
DEG!!!!! :o) Gledar meg :)

4 kommentarer:

Maliva`s verden sa...

Hei...så gøy at du tok utfordringen. Flotte krukker til teen det der da..og de krusa ligner på de jeg har og er fra Bastion Collection tror jeg;o)
Hmm..nå drikker jeg kaffe jeg da...blir jo tørst av å se alle bidragene rundt omkring..hi-hi.
Fortsatt god kveld til deg fra Maliva

salige lavendel sa...

Jeg synes det er så fint når det er en annen farge inni koppene enn det er utenpå.Fine te-bokser også. Det er visst mange som viser fram te-boksene sine disse dager :)

MissMette sa...

Nydelige tebokser ♥ tok samme utfordring jeg også... Artig å se at så mange har tatt utfordringen.
Ha en fin kveld videre, klem Mette

Anonym sa...

Nydelige te-krukker:-)
Ha en fin kveld, klem Hege.