mandag 11. januar 2010

Julekuler...

...på eit fat!!Julepynt på salg (og salg generelt :o) ) er noko eg likar..ein form for lykke, som Hildegunn skriv om i sitt blogginnlegg idag :o) Vintersko til neste år vart også kjøpt til prinsessa. Og eg klarte ikkje å dy meg; to babyhuer og ei kvit søt bukse str 50 vart også med heim i posen..so supersmå og søte :)
KappAhl hadde masse fint på salg-halv pris av rød pris er ikkje å forakte :o)
Og..kremt kremt...eg har allerede kjøpt nokre julegåver på januarsalg...nesten so eg ikkje tørr nevne det... ;)

Her er det fortsatt superkaldt!! Har varma meg med ein kopp te...mens eg høyre på at prinsessa ligg i senga si og syng barnesanga for full hals :)

1 kommentar:

Mia, New Room Interior sa...

Genialt med salg, og så flink du er, som klarer å tenke julegaver allerede! Like greit å få begynt! Nydelige kuler! Skjønner at du måtte ha noe til den lille... :-) Ha en fin uke!! Klem