søndag 22. november 2009

Utfordring

....frå Anette. Finn bildemappe nr 4 eller 7 og velg bilde nr 4 eller 7. Fortell også litt om dette bilde. Send utfordringa vidare til 5 andre bloggara.

Dette gjere eg mens eg høyrer på den fine julemusikken Anette har lagt ut i bloggen sin, og får ordentleg julestemning :) Tre nøtter til askepott gir meg gåsehud :)

I mi bildemappe 4, bilde 4 låg det vår bilder tatt av prinsessa mi. So vart verken jul eller interiør her nei.

Ho posera villeg i den deilege vårsola, og er like fin som alltid <3 Denne utfordringa sender eg vidare til: Malin, Anka, Shus, Vibeke og Camilla. :o)

Søndag og vintersport-eg elskar det :) og handballkamp seinare-kan det bli betre?

Ynskje alle ei super ny veke, siste veka før adventstida begynner :)

4 kommentarer:

Vibeke / Mammas Hus sa...

Takk for det, men jeg har nettopp tatt den. ;)

Ha en fin kveld!


Vibeke :)

janne - kathrine sa...

Hei.

Takk for hyggelig melding. Jeg ser det er store nyheter hos deg. Alt bra med svangerskapet så langt?

Ja, det har gått i ett her i noen måneder nå, så alt som ikke har dreid seg om jobb er blitt skjøvet til side.

Vel, ha en fortsatt fin uke da :-)

moa sa...

hei marny alice -

såååå koselig og høre fra deg igjen! har savnet deg, vet du!
..er formen blitt bedre? og når er termin?
..søt jente på bildet! tenk snart blir hun storesøster!
moaklemmer

h.espe sa...

Såååå søt!!!
Ha en fortsatt fin uke - koos deg!

Klem fra Hildegunn