torsdag 27. august 2009

...to be continued-igjen...eller????

her er bildet i innlegget under etter at eg har brukt malekosten på det. vi var begge lei av alt det svarte og raude og ville ha eit nytt bilde, so eg tok like godt saken i eigne hender.
har brukt samme maling som på veggen, so det ser nesten ut som det går i eitt med veggen, men pga all strukturen viser det godt likevel. me like!!! :) her ser du korleis strukturen kom godt fram i den kvite maling, hadde ikkje trudd det skulle bli so tøft og fint! det som var planen min var å male det kvitt og so ha litt duse pastellfargar ilag med...men no er eg usikker på ka eg ska gjere, syns det vart fint slik det vart no....forslag anyone???
det som er bra er jo at eg kan jo bere male over igjen dersom eg ikkje vert fornøgd.
ser for meg ulike rosanyansa, kanskje litt grått og. men hovudfargen vert uansett kvit.
min kjære J sa til og med i går då eg kom heim frå jobb at han hadde tenkt litt på det bilde og at det va veldig fint slik eg hadde malt det no...og det er ikkje verst :) so kanskje eg ska ha det slik ei stund. har jo aldri mala på lerret før heller so kan ikkje garantere for resultatet....nåken kunstnar vert eg nok aldri :)
men har du ein ide tar eg imot den med takk :) nesten helg! skulle vore på ekstra seinvakt idag, men føler meg ikkje heilt i form :(
og i helga skulle eg jobbe litt ekstravakter hadde eg tenkt, men min kjære har nekta meg...han har ein plan seier han, men ka det er får eg ikkje vite...hmmm.....skummelt og spennande :)

god torsdag til alle :)

3 kommentarer:

Alven sa...

Hei :-)

Stilig med de strukturene som kom så godt fram,men jeg ville nok hatt på litt skygger i lys grå eller no for å fått fram bilde litt mere kanskje...Ikke godt å si. og ikke sikkert det ser likt ut i virkeligheten som på bilde her heller...lykke til :-)

Klem

Fru Luna sa...

Så stilig! Tror jeg er enig med Alven om noen skygger i lyse grå. Personlig er jeg veldig glad i grått for tiden. Men så kommer det jo litt an på hva slags farger du ellers har...
Lykke til!
Klem

Astrid Marie Vie sa...

Viss du pusser over der det er struktur med pussepapir trur eg det blir veldig bra =) Det har eg gjort med nåken av min bilder, og det blir ikkje så værst =)