søndag 16. august 2009

Male male male male....

det eine maleprosjektet følger det andre for tida. mens det eit strøk tørkar malar eg neste strøket på det andre..og av og til tredje..prosjektet. men det går jo unna om ikkje anna.

her har eit bord fått pynta seg med kvitmaling.
før, som vanleg, brundt..... ...og no, som vanleg, kvitt. vart veldig fornøgd med det.
syns det er lettare dekorere når det er kvitt.
sit og kosar meg, i kulden, med ein kopp te. eit STOR skår i gleden er at eg klare å knuse ei green gate skei eg brukar å røre med i teen.. :(
er begynt å samle på desse skeiene, og vart sooo lei meg når eg klarte knuse den eine... :( :(
i går var eg og ei venninne på Alan Jackson konsert i Bergen :) og våt fonøyelse. men vi hadde kledd oss godt, i motsetnad til mange andre som var der. fraus gjorde vi ikkje, og musikken var bra. kom heim seint i natt etter ein kjekk konsert tur :)
regnet høljar ned...det er vel bere å innsjå at hausten er igang og finne fram pledd, lys og varme drikker. hausten er jo og ei fin årstid. men denne sommaren har vore altfor kort.... snart jul... og juletreet er allerde plassert..inne i håve mitt :)

2 kommentarer:

Karna sa...

Så fint brettbordet var blitt...snakket med nevøen min som hadde vært på konserten også, og han frøs....en kald affære dette tror jeg...synd!

Kurvene kommer fra Tine K og disse kjøpte jeg på AC Home på Askøy...

moa sa...

hei marny alice -
..så hvitt og vakkert det blir hos deg!..man får igjen mye av å male ting og saker hvitt...
ja høststemningen er komplett her også...pledd, stearinlys, noe varmt i koppen - og piskende regn på ruten...
innekosetid for alle penga:0)
ha en fin kveld -
moaklem