torsdag 5. februar 2009

Litt av ein overaskelse!!



hatt ein skikkele kosedag med min lille datter idag. den begynte som vanleg med at mammaen fekk sove leeeenge og godt :)



og endeleg var det snø nok til at ho fekk prøvd skia ho fekk seg til jul. gjett om ho var gla!! mykje knall og fall vart det, men ho tok det med eit smil og sin herlege latter.










deretter bar dei heim å lage middag, deileg blomkålsuppe. det var viktig å ete seg god og mett idag for onkelen henna, min bror, hadde invitert oss med for å bade!! jippi!! er det nåke prinsessa mi lika so er det å bade!! og vi kosa oss. men det vart litt kaldt for ein frostpinne som meg....



eg har før nevnt ein interiørbutikk som har opphøyrssalg her. tok meg ein tur innom der på vei heim frå bading. det meste var solgt no. ein del lamper igjen, men sia eg ikkje har bruk for lamper vart det ikkje nåke kjøp der idag. dattera mi såg nokre søte sommarfugl-telys som ho likte so godt. på veg ut ropte eigaren av butikken etter meg: ta med deg sommarfugl-lysa! eg sa: ta med meg? ja, sa ho. hmm...tenkte eg, meina ho at eg bere skal ta dei med meg utan å betale?? so eg måtte spør: meina du ta dei med meg so i å få dei?? ja, sa ho igjen og smilte. tusen takk, svara eg og henta dei. sjå her, ta med desse og sa ho og fann to pakkar med blomster-te lys. gjett om eg vart glad, eg som er so glad i å tenne lys!! :o) :o)




tusen takk Tingeling-dama. synd du må stenge butikken :o(

visninga vi var på i går gjekk bra, vi likte huset begge to. mange rom, og litt passeleg oppussing. men der er litt kommunale problem som kan koste oss litt, so vi må tenke litt til. spennande.

på tide ta kveld. det er snart helg-igjen. eg skal jobbe denne helga og.

god natt alle sammen! :o) sweet dreams!

1 kommentar:

Cathrine Aksnes sa...

hehhe... godt det finnes flere sokke samlinger der ute...;) flott blogg du har. la deg på listen min.. så stilig det bildet du hadde fått i gave da.. paul pava?? ikke hørt om tror jeg...