tirsdag 9. juli 2013

Kjøkken-etter

Bloggpause delux! Vert litt blogglei, men prøver meg på eit kjøkken innlegg idag☺

Siste innlegget handla jo om at vi held på å pusse opp kjøkkenet, og her er etterbilda.
Mangle fortsatt ei hjørnelist, og benkeplata skal malast, men er veldig fornøgd med slik det er blitt!!!
Fleire før-bilder kan du sjå om du klikke på ¤kjøkken¤ tagen i høgre kolonne.
Enjoy!






Vart så mykje opnare når overskapa her var tatt ned og erstatta med hyller.


Syns også den flislagde veggen vart veldig fin.
Kjøkkenvifta passe inn med resten av kvitevarene våre som også er i stål.
Litt usikker på om vi skal kle inn røyret til vifta, men syns samtidig det er ein kul detalj.


Tusen takk til broren min som har hjelpt oss med dette☺

7 kommentarer:

Anonym sa...

Koselig å høre fra deg igjen:)
Så kjempe flott dett har blitt på kjøkkenet ditt:)
Nydelige detaljer og svart / hvit er så fint sammen:)
Fortsatt herlig kveld
Klem Merete

Annelise Edgarsdatter sa...

Velkommen tilbake:) Så fint det ble..., gøy med oppussing!!
God sommer:)
Annelise

Annelise Edgarsdatter sa...

Velkommen tilbake:) Så fint det ble..., gøy med oppussing!!
God sommer:)
Annelise

Shus sa...

Wow, det vart jo kjempefint!! Så mykje lysare og finare. Synst det var kult med røyra framme eg!

Du, kor har du kjøpt String hylla di?

Klem frå Solveig

Gina sa...

Stilig:) synes absolutt du kan ha røyra framme, det vart ein tøff detalj:) Skylle eg væra pirkete ville eg forandra på ledningane der einaste, men så er jo eg elektriker og da :P (Nei det ser ikkje slik ut her heime,hihi;) )
Ha ei fin veke :)
Gina

Nina i Stavanger sa...

Det blei kjempefint. Du er så heldig som har en bror som kan hjelpe deg hvis den nye mannen din ikke kan noe praktisk.

Unknown sa...

Kjempefint!!
Tøft:)

Kjenner til bloggtørkeproblemet, hehe:) Noen ganger er det bare slik:)