mandag 4. juni 2012

Nattevakt=shopping dagen derpå☺

Etter nattevakt melder behovet(?) for å bruke litt penga seg-rart det der☺
Bruke stort sett å klare å la ver, men idag måtte eg berre ein tur innom Ting før eg henta prinsen i barnehagen.
Det eg hadde tenkt å kjøpe var utsolgt-men kom heldigvis snart igjen☺
Men på salgsreolen fann eg desse søte små pip pip ane☺ 20 kr stk!
Kjøpte dei 4 siste eg-to til meg og to til prinsessa.
Fine til å bruke til smådill, eller rett og slett berre ha til pynt☺


Er du berørt av streika?
Barnehage og SFO har hatt ope heile tida, men fekk vite idag at på onsdag stenger barnehagen. 
Puslespel det der!
Får håpe den snart er over-med eit godt resultat.

Etter ein lang herleg sommarperiode er regnet no tilbake. Men det trengtest vel og. So lenge sola kjem tilbake so☺

Klem

10 kommentarer:

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Kjempesøte!!:)
Ha ein fin kveld!
Klem:)

Anonym sa...

Hei!
Kjempe fine:)
Ha en strålende tirsdag

Klem Merete

Li/Småtingene sa...

Nydelige pipiper! Lekker pynt til så mye!

:-)

Jatte sa...

Så søte små pipp pipper :D

Ha en fin kveld!
Klem Jatte★

Unknown sa...

Rart med den shoppelysten ja, den dukker opp med jevne mellomrom:)
Skjønne pip'piper ♥

Ha en fin fin kveld:)

Frøken Loppe sa...

Så søte!!
Alltid kjekt med det som er både til nytte og pynt :o)
Ja, sola vil vi gjerne ha igjen no!!

klem IB

Myke minutter sa...

Fine fugler :) Vi er heldigvis ikke berørt av streiken, bank i bordet! Fortsatt god tirsdagskveld til deg :) Klemmer

Monica sa...

Hei på deg.
Kjempesøte fugler!
Her i huset merkes streiken også.., boss spannet er fullt, og skolen til yngstemann er stengt ;))
Ønsker deg en riktig fin fin tirsdagskveld.
Smil og klem fra Monica

Lillekatt sa...

Så kule!!

Nope, har ikke merket noe som helst til streiken - men så har jeg jo ikke barnehagebarn heller!

Ha en herlig kveld!

Signe Helene sa...

De har så utrolig mye fint hos Ting, og disse var jo ett lite kupp! :)