fredag 22. juni 2012

Mursteins tv benk

Er vel ingen fare for at de blir lei av innlegg frå meg for tida...☺
Bloggelysta er her egentleg, er berre mangel på nåke å blogge om!
Er meir ivrig på Instagram☺

Fått oss ny tv benk vertfall!
Made by me☺
...og ikkje heilt ferdig!
Platene på mursteinen skal malast, og det skal vere ei plate bak for å skjule ledningane også.
Men ganske fornøgd☺


Murstein er superkult materiale☺ Er nok den betong looken som tiltalar meg☺


Min kjære har arbeidshelg-si første heile vekke frå oss... Og bilen har han med.
So meg og Elias skal kose oss heime i helga☺ Håper på finvær.
Imåra blir det jonsokfeiring med resten av gjengen i burettslaget.
Satser på å få lage meg ei oversikt over bryllupet i helga også; kva er gjordt og kva gjenstår.
Det nærme seg fort no....

God helg alle sammen☺

Klem

5 kommentarer:

Tove sa...

Stilig. Jeg er og hektet på instagram om dagen. Super kult!
Klem tove

Lille Frøken Jensen sa...

Stilig, gøy å lage noe selv:)
Ønsker deg en fin helg
Klem fra Jorunn

Anonym sa...

Hei!
Så artig måte å bruke leka-stein på:)
Ha en strålende St.Hans

Klem Merete

Randi sa...

Så kul! Flinke deg:)
Merker at det stikker litt at jeg i år går glipp av den gode, gamle jonsokfeiringa i Eimhjellen, tror det bare har skjedd en gang før:(
Lykke til meg bryllupsplanlegging, og kos deg masse med feiring i kveld:)
Klem

Camilla sa...

Kjempe stilig, og ikke minst kreativt! Fin fredag til deg:)