lørdag 14. april 2012

Knagg knappar

We so want theese!!!

....bilde frå Zanz.no

Klem

8 kommentarer:

Tre Engler sa...

Hei!

Morsomme knagg-knapper:)
Fortsatt strålende dag!

Klem Merete

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Kunne godt tenkt meg noen sånne :)))
Kjempekule !!

Fin lørdag til deg
Klem Heidi

Har en drøm... sa...

Me too, de er KULE:)

Pink lady sa...

Hei!

Flotte knagger! ;)

Jeg mener at vi skal i middag på hotellet og så kaffe og fest på en eller annen låve. Det blir nok bra! Når er det du skal gifte deg?

Klem

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Digger disse, og ønsker meg slike jeg og ja;))

Elsker buketten under her, helt håpløst å velge en favoritt;)

Ha en fin vårkveld der du er;)
KLEM

Pink lady sa...

Flotte knagger! :)

Lykke til med bryllupsforberedelser!

Klem

vivian sa...

Hei!

Så tøffe de var..

Give away inne hos meg.
Håper du hiver deg med.;-)

Hilsen vivian

sbo sa...

thank you so much. fosbobetr good Archive