onsdag 7. mars 2012

Utfordring: sengeoppredning

Expojippi lurer på om vil vil vise fram korleis vi reier senga.
No må eg innrømme at den er ikkje alltid reid opp... :S
Men når eg gjer er det er det på den enkle måten☺
Slik som her:


Diggar sengetøyet frå h&m i svart/kvitt med striper og prikkar.
På veggen heng eit gammalt sjøkart som eg vann hos ein blogg før jul.

Tusen takk for fine kommentarar om stova, stolane, strikketapeten og bildet eg har med i NiB utfordringa☺
Det set eg pris på!
Føler meg ganske fornøgd med stova for tida☺

På tide å sette på litt klesvask!☺

Klem

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hei på deg!
Har visst gått glipp av nokre innlegg :) So fin stova di er!! Og likar sengetøyet ditt ja :)

Takk for tips om Heidi Bo, var innom der på tysdag :))

Klem

Unknown sa...

Digger kartet på veggen!!

Takk for tips;))

Unknown sa...

Du, hvordan var det med toll på stolen din? Måtte du betale toll, eller fortoller butikken for deg?

Anonym sa...

JAA, eg likte Heidi Bo! Fekk kjøpt meg ei Tine K skål♡
Og litt anna :) Blant anna gul Limonade til påske :)

Treng ein slik butikk i Førde :) So blir nok fast kunde der når eg er på dei kantar :)

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Heeeeeerlig med det kartet altså! :)
Jeg ønsker meg!

Og stilig sengetøy!

Unknown sa...

Stilig sengetøy!
Kjempe fint blog.

Vicky
ny følger

Fru M sa...

Hei
Arti å se ar kartet har kommet opp på veggen. Du vann det hos mæ men æ har slutta å blogge. Er bare på bloggeverden iblant og tar til meg inspirasjon;-)
Klem Åslaug