mandag 6. februar 2012

Print på veggen

For nokre veker sidan fann eg ein link i ein blogg-huske dessverre ikkje kva slags; skrik ut om du kjenner deg igjen☺, til ei side med print ein kunne skrive ut. 
Skreiv ut 3 stk, 2 av dei er komt i svarte rammer frå Rema1000. 


Har sett dei på bildelista over slagbenken i spisestua. 



Grått, svart og kvitt♥


Endeleg ferdig med nattevaktshelg!
Imåra har eg fri og tenkte eg skulle "style" litt og bli med i Nib si månedsutfordring☺
Planane er klare☺

Her snøa det i store mengder-eg ventar på våren☺

Klem

11 kommentarer:

Unknown sa...

Så kule de var!
Digger slike print:)
Enkle og bytte ut om (eller når, hehe) man blir lei:)


Ha en fin kveld!

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Kjempefine! Lekkert på hylla di!
Eg har lagra eitpar slike sommerfugl-bilder på PCen som eg tenkte eg skulle printe ut ein dag skrivaren er samarbeidsvillig ;)
Ha ein fin kveld!
Klem:)

Tove sa...

Så tøft. Er veldig svak for sommerfugler.
Fin kveld til deg og dine
Klem Tove

Audhild sa...

Kult, likte godt sommerfuglen ;)
Gleder meg til å se i morgen, har en liten tanke som svirrer bakerst i hodet om månedens utfordring hos nib jeg og ;)

Fru Andersen sa...

Så stilg! Og så billig og enkelt;-)

Takk for svar på spørsmål om hvor jeg kunne få tak i samme teppe som deg, fant det desverre ikke kanskje det er utsolgt. Men skal fortsette å lete etter noe lignende for det var så FINT!

Synes det er så moro å se hvordan det virker som om stilen din har endrest seg litt, mer grått og røft. Jeg LIKER:-) Du er flink!

Klem!

Lynetmor sa...

Hei, så fint det ble :-)

Vibeke / Mammas Hus sa...

De var tøffe! Og det er veldig fint på lista di. ;)

Ha en fin dag i morgen!!

Shus sa...

Dei var kjempetøffe! Likar godt svart kvitt for tida ;-)

Klem frå Solveig

Bettum Villa sa...

Stilige bilder! Tok meg en runde på nett her om dagen jeg også å fant meg 2 bilder som jeg skal printe ut å ha på veggen.
Nå må jeg bare få gubben til å printe det ut på fotoprinteren på skolen. Gleder meg allerede!

Klem Madelén

Frøken Loppe sa...

Hei!
Kjempe tøffe bilder!
Gjorde seg veldig fint på hylla di :o)
Skulle gjerne bytta ut all denne snøen, med litt vår, no ja!
Ha ei super veke!

Lalique sa...

wonderful :)

black in white

welcome too

http://laracroft3.skynetblogs.be http://lunatic.skynetblogs.be