mandag 12. desember 2011

Ynskjeliste for jula 2011☺

boka Naturligvis
grått skinn-f.eks frå Bohus,Skeidar,IKEA


Eames gyngestol, Eiffel chair og Tolix, alle er look alike-kjøpast hos Cultfurniture.com
Rosendal pepperkvern og sausmugge

Timberland støvlettar-brune eller svarte, og vinterbukse

varm god dunjakke-f.eks denne frå Kari Traa

varme vinterhanskar

varmt panneband-gjerne frå Kari Traa




skåler frå TineK home-kan kjøpast hos HeidiBo

Taklampe frå TineK home til venstre og arbeidslampe frå Clas Ohlson til høgre

vase frå Kremmerhuset
 
Fasett lys frå TineK home-kan kjøpast hos HeidiBo

Lys frå TineK home

plakatar-kan kjøpast hos Hviit.no
2 stk store gode dunputer-f.eks frå Princess eller KID


.....og so ønske eg meg ein kjempefin baderomsserie frå Ting☺
vente bere på at min bror skal spør ka eg ønske meg hihi☺
Og pengar?? Ja takk☺☺

Ser heller ikkje vekk ifrå at lista blir oppdattert etterkvart☺

Klem

1 kommentar:

Unknown sa...

Så mange fine ønsker;)
Kunne nesten kopiert den jeg ♥
Håper nissen leser bloggen din og innfrir noen av ønskene;)

Klem Line