søndag 6. november 2011

Fort HJORT...

 å kjøpe seg nye puter når dei er so søte som desse☺
Litt alà By Nord sine superfine puter,
men dei er litt utanfor min prisklasse so då er desse frå Ellos ein flott alternativ☺



...dårleg bildekvalitet, men lite dagslys og at eg ikkje får lasta ned redigeringsprogram på nye pcn er skulda..
...får ikkje heilt til å redigere i picasa....

No er det cupfinale i stova-heia Ålesund☺
Deretter skal meg og prinsessa av å bade☺
Prinsen er blitt sjuk so han får heimetid med pappaen.

Klem 

11 kommentarer:

Unknown sa...

Fine! Jeg har også kjøpt disse, og love them!! Passe prisklasse ja, ByNord er litt i stiveste laget for meg..:)

Ha en finfin dag!
KLEM

Veien til frihet sa...

De var kjempe fine, hvorfor betale dyre dommer når man ikke trenger :)

God bedring til prinsen og fortsatt god søndag :)
klem klem

Fabelaktig sa...

Så herlige! Spiller jo ingen rolle hvor puten er fra så lenge den er kul!

God bedring til prinsen!

Fabelaktig søndag videre!
klemklem

Unknown sa...

Så fine de er! PS: Jeg har også hjort en hjort ;)

A K sa...

Så fine de er!! Vi liker vår "rudolf" pute også :)

Håper prinsen deres blir fort frisk igjen, ikke moro når de små er dårlige!

klem

A K sa...

Så fine de er!! Vi liker vår "rudolf" pute også :)

Håper prinsen deres blir fort frisk igjen, ikke moro når de små er dårlige!

klem

Fru Andersen sa...

Lekre puter, har snust på disse jeg også, men ikke bestilt ennå....må vel hive meg rundt før det blir tomt for slike puter;-)

Ønsker deg en fin ny uke!

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Jeg vil også ha slike puter! :)

Fru M sa...

Hei
Takk for koselig tilbakemelding om vedkurven og kartene. Er helt forelsket i kartene og er superfornøyd med kurvene. Kurvene kjøpte jeg på finn.no. De er brukt i trioving sine fabrikker ved vasking av nøkler. Litt historie der da..Kartene har jeg masse av, tenkte jeg skulle lodde de ut på bloggen snart..Mvh Å

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Kjempe flotte puter :) Skulle gjerne hatt noen sånne ;) Ha en nydelig kveld!
Klemmer ttil deg!

Anonym sa...

Hadde du ikke skrevet at de var fra Ellos så hadde jeg gått ut fra at det var fra By Nord:-)
Kjempefine var de!!