søndag 4. september 2011

DIY-telys dekorasjon

....eller ka eg no ska kalle det☺ 
Eg har lært meg å strikke!!
(dvs; lært meg å legge opp og felle av-tusen takk til video hos drops☺☺)
Tenk det-i ein alder av 30 år; det er aldri for seint☺

Har sett mange strikke slike til å ha rundt telys.
Eg har brukt middagsglass til å ha lyset i ☺


Koseleg hauststemning med levande lys og eit interiørblad på bordet☺
-kan det bli bedre?!
...og strikketøyet i vinduskarmen☺



No er det filmdate med min kjære♥

Klem

14 kommentarer:

Karen sa...

Lekkert!
Du er ikke den eneste som nettopp har lært seg strikking... Hehe, jeg har sloss med strikketøyet ofte, men oppdaget også drops videoene, og jammen ble det en lue tilslutt ;)

Berre Kristin sa...

Så koseleg! Kanskje det er håp for meg også på strikkefronten då;) Fekk veldig lyst til å prøva, etter å ha sett kor fint det gjorde seg hjå deg! Ha ein fin søndagskveld!

Randi sa...

Så koselige de ble!! Gratulerer med å ha inntatt "strikkeverdenen" :) Jeg var en skikkelig racer med strikkepinnene i ung alder, men jeg har nok tapt meg veldig... ;)
Kos deg med filmen og din kjære.
Klem

Audhild sa...

Ooi! Gratulerer med strikke-sertifikat :)
Så koselig lyd det ble da!
Kjempedekorative!

Unknown sa...

Grattis:) De ble kjempefine! Kanskje jeg skal dra frem igjen mine lykter også;) Koselig med høst og mørkere kvelder;)

Kos deg på filmdate;)

Monica sa...

Så fine de ble :) Ser ut som du har blitt kjempeflink til å strikke :)
Kos deg med filmdate :) Klem fra Monica

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Jeg har vurdert å hekle meg noe lignende, men foreløpig har jeg ikke fått ut fingeren. Fine var de iallefall.

Kos deg med filmdate!

Bettum Villa sa...

Så søte de ble!! Har forsøkt å strikke slike ting selv, men har gitt opp. Jeg er evneveik når det kommer til strikking.

Klem Madelén

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Drops-video seie du? Eg er 33 og kan hverken strikke eller hekle. Det er alvorleg på tide;) Kjempefine lysholdera då. Skikkeleg stemningsfulle!:)
Og så fint med fondvegg i grått under her! No e eg endå meir overbevist om at du burde måle skapet i ein anelse mørkare grå enn veggen!;) Blir spennande å sjå kva du finne på:)
Ha ein super filmkveld!
Klem:)

Li/Småtingene sa...

Så moro! Vet du; jeg har faktisk gjort akkurat det samme! Vel, jeg brukte ei strikkebok for nybegynnere og youtube, da - visste ikke om drops (takk for tipset, forresten!). Og så har jeg strikket en slik til å ha rundt telys; må bare finne et passende glass!

Ja, ja - det er jo aldri for sent å lære noe nytt!

;-))

Anonym sa...

Er det noe jeg er dårlig til så er det å strikke, så derfor blir jeg imponert når andre tryller frem det ene etter det andre som de har strikka:) Pent på bordet ditt og selve pallebordet var veldig så flott. Smart med glassplate på toppen.

Stueveggen har fått farge som gjør seg godt. Fin forandring:)

TheaJ sa...

de ble jo heerlige! Så flink du er :):)

Ann-Kristin sa...

Så fine! Minner meg litt om mamma si "strikkepinneflaskesak" som ho har strikka (eller hekla??) noko rundt. Eg synes alltid det var litt rart, men no liker eg det. :)

Monica sa...

Hei på deg.
Så koselige de ble, flink du!
Velkommen i strikkeklubben ;)
Ønsker deg en riktig fin kveld