onsdag 28. september 2011

Damenes Aften☺

I går kveld var det Damenes Aften på Bohus Førde.
Champagne, fingermat, foredrag av Lisbeth Larsen-fargaanalytiker i Jotun og shopping med prosenter etterpå☺
Det kan vi like☺☺


Kosa oss☺


Her kan du sjå fleire bilder frå kvelden☺
Glede meg til neste år. 
Kanskje Halvor Bakke kjem då....☺
ELSKA Signature kolleksjonen hans btw!☺
.....shoppa bittelitt-viser seinare☺

Fri idag, Elias er fortsatt sjuk so han er heime med meg.

Ha ein fin dag☺
Har du vert på Damens Aften forresten?

Klem

4 kommentarer:

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Jeg skal! På to steder faktisk ;)
Har vært på det to år på rad nå og fått med meg både Finn og Halvor :)
Lisbeth som skal dit jeg skal også.. tøff dame! Hun var jo på Glansdagen og jeg lo masse av henne :) Gleder meg til Damenes Aften!!

Ha en fin dag :)

Klem Anette

Unknown sa...

Heihei;)
Fikk ikke kommet i år desverre, men jeg skjønner det var bra;)
Jeg og elsker kolleksjonen til Halvor Bakke... bare han kunne sluttet med og rakke ned på andres stiler så kunne han vært ok han, hjihi;)

Spennende og se hva du har kjøpt, jeg ønsker meg veldig lysene med bark, syns de er så tøffe!!

Ha en fin kveld!

Klem Line

Karen sa...

Så koselig det så ut!!!
Nei, ikke vært på, men det står på listen over "fine ting å gjøre" ;) Så kanskje neste gang...

Og enig med deg Halvard Bakke har utrolig mye stilig! Har du sett det hotellet han har innredet på Svalbard? Skikkelig stilig :)

Ha en fin kveld, og god bedring til Gutten ...

Bringen Blomster sa...

Herlig dame hun Lisbeth! :) Hun var her i fjor, og stemningen var på topp :) I år er det Finn S som kommer, blir sikkert moro det og:)
Det eneste som skuffa i fjor var goodie bagene Bohus delte ut, syns liksom ikke wok saus og prøvepakker med kjeks var så stas på en interiør happening ;))
-synnøve-