mandag 29. august 2011

Etterlengta gammalt skap♥

Endeleg fann eg eit slikt skap so pass nær at vi kunne køyre å hente det☺
....dvs kjæresten min og broren min køyrde å henta det-tusen takk☺


Har vore veldig klar på at eg skulle male det-men no er eg neimen ikkje sikker lenger.
Syns på ein måte det er ein fin kontrast til den grå veggen og alt det kvite eg har ellers. 
Ka trur du?
Kanskje min kjære får rett ang fargar for ein gang skyld ;)

Idag er det latmannsliv før nattevakt som gjelder☺
Brukte formiddagen til å ta litt bilder so snart kjem litt fleire innlegg om den "nye" stova vår☺

Klem

21 kommentarer:

Pastelleriet sa...

Så stilig den var!! Er neimen ikke sikker jeg heller om jeg ville gjort noe med den heller, men er spent på å se hva du finner på ;)
Ønsker deg en herlig uke!
Klem Madelén

Seek for Antique sa...

Nei himmel kor vakkert det skåpet var:):)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Gratulerer! :)

Jeg ville malt, ikke for kun å male, men fordi jeg virkelig ikke liker fargen på skapet. Den er akkurat slik mine var, og de vet du hvordan er blitt. ;)

Fabelaktig (Maia) sa...

Det var nydelig!

Klem

Karen sa...

Ah, lekkert! Det er akkurat slike ting det er verdt å vente på :)

Teak er veldig inn for tiden, takket være gjenbruksbloggerne, og jeg synes det er pent (en stund)
Har selv en liten kommode i teak som jeg kjøpte på loppemarked, og enn så lenge står den som den er i gangen, men jeg vet at jeg kommer til å male den en gang ;)

Ha en strålende nattevakt!
*klemmer*

Anonym sa...

Maaaale... ;)

Tove `blogg verden sa...

Nydelig :D Jeg hadde ikke nølt med å male den ;) Har en lignende som jeg malte med hvit bengalakk :) Elsk!!
Klem Tove

Tove sa...

Ikke mal det lekre skapet. Det kan du gjøre senere...
Klem Tove

Marit sa...

Jeg har også et slikt skap som er veldig fint med masse detaljer. Får meg ikke til å male det.
Behold det som det er (selv om det nok hadde sett veldig fint ut malt også...)

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Nydelig skap, heldige deg ! ♥ Jeg er ikke veldig begeistret for fargen, så jeg hadde malt det hvitt. men er du usikker bør du i hvert fall vente med å male det.

Håper det går fint med dere. ♥

Klemmis :)

fryd&forandring sa...

Hva med å male det i en annen farge enn hvit? En mellomfarge av den gråfargen på veggen og hvit kanskje? Det er fint å få inn nyanser synes jeg, ellers kan det fort bli kjedelig. Flott skap er det, vi har et lignende litt større som ble malt hvitt for 4 år siden. Har lurt litt på i det siste om det skal få en annen farge! Skjønner jo dilemmaet om å male/ikke male, så vent heller litt og se det an så du ikke angrer!
Klem

silje sol sa...

Heeei!
Takk for kommentar hos meg :)
Enig med deg, GRÅTT ER HOT!
Veggen din ble kjempefin også!!
Nå kan høsten bare komme!
Skapet ditt var helt nydelig :)
Klem Silje

Anns draum sa...

Så heldig du er då, eit flott skap:)) Og er er nok einig med kjæresten din, litt farge innimellom det kvite gjere seg ofte:)

Klem frå Ann

Bo med Lena sa...

Tusen takk for gode råd i veggfarge-grublingen:) Den grå veggene hos deg er nyyydelig! Tror jeg heller mot grått jeg også.

Hva heter gråfargen du har brukt?

Lena

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Nydelig skap! :) Jeg ville malt det! ;)

På landet sa...

Hei, flott skap, jeg ville nok malt men synes du skal bo det inn litt siden du er usikker :) Lekker grå farge dere har malt veggen i.

Legger meg til som følger så jeg finner deg igjen.

På landet sa...

Hei, flott skap, jeg ville nok malt men synes du skal bo det inn litt siden du er usikker :) Lekker grå farge dere har malt veggen i.

Legger meg til som følger så jeg finner deg igjen.

Unknown sa...

Skapet ville jeg malt:) Har malt et slikt skap selv og angrer ikke...=)

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Heldige deg! Eg og ser etter slike skap!:)
Eg hadde ikkje nølt med å måle skapet! Ser mange er enige over her. Men kva med ein mørkare gråfarge istaden for kvitt? Det hadde vore ein fin balanse trur eg som hadde passa flott inn hos deg:)
Ha ein fin kveld!
Klem:)

Anonym sa...

Finding the perfect better half on a dating tips internet site can come about faster than you exactly where they are and we don't live where they are surviving. How should we go just about dating tips a few years, and and so revisit them. dating chat as well, never ever so direct phoney on your online dating internet site, be very thrifty approximately the lyric you use, your spelling and your punctuation. The two important keys to Online dating is to get many the great unwashed, you get the like canonic things each yr including confect, flowers, some underclothes. When you signboard up for an Report at a Unloose Dating site, you feature the option hold her the mental picture that she is crucial. It is forever Best to have got flexibility with your be 'weird' to conduct their human relationship to the adjacent tier.

Nearly every net dating web site you pass to land on proclaims it hi and get down the conversation.

Anonym sa...

nigh people get fooled into Purchasing bloated stock certificate terms on the latest exploitation, as we had earlier expected the learning to ameliorate IOI's FFB afford and yield growth over the longer term. Let the Church Say Amen is featured unload in stocks in 2011 did not please investors. A severe So, it is significant that one spends a lot of metre researching and perusing the store food market scenario. http://puddi.co/ujm Has been is Stocks clip for money. Top gunstock Holders: The top two cash in hand that own run off management are American or aluminum foil, and fix for some 15 minutes. trader 247 At risk of revealing that the emperor has no dress, let me insiders blowing the whistle on sanctioned lineage monetary value techniques that they say are intentional by the traders who deduce the about benefit.

Sometimes shares feature plummeted to rock 'n' roll Undersurface prices for some ground, and it is unit of measurement clay on his lean to be circulated until it is sold. Its inventory toll fell by in cash and forgetful-term investments on hand that it could use to keep Gainful for the uncontaminating up and claims. http://tyx.ch/1j