tirsdag 7. juni 2011

Ei fin helg☺



Er det plass til meir regn der oppe????
Det bøttar ned for tida-sommar?? NOT!!

I helga var det strålande sol☺
Og kjekt var det for eg var i utdrikningslag til finaste Jenny
Storkosa oss med champagnefrukost, fotoshoot, spa, middag, festitivas og ei nydeleg brud to bee☺



I går kveld var vi og såg prinsessa danse
Dei er so søte og flinke at det er heilt utruleg☺
Utkledde som fine kattar dansa dei til kul musikk☺



Syns det er so kjekt at ho likar seg på dansen og vil fortsette med det-der eg budde då eg var lite fantest det ikkje slikt tilbud, og dans har eg alltid likt.

Har massevis av interiørting eg kunne styrt med-men energien er ikkje heilt tilstades... Og ikkje er det so lett å begynne med store maleprosjekt med prinsen gåandes rundt føttene mine heller☺
Men hovudet er ikkje tomt for planar fordiom☺

Håpar ikkje alle regnar vekk for tida....

Klem

2 kommentarer:

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Så fin header du har laget! :)
Høres ut som helga har vært fin. Her regner det også i bøtter og spann, men nå er det meldt finvær fra torsdagen og jeg krysser fingrene for at meterologene har rett! :)

KLEM

Jenny sa...

Nåååååååååååååååh, du e no søt<3 Kjempe fin helg var det:) Masse gode minner frå ein kjempe dag.... Veldig kjekt at du var der..<3 Så fine bilder av danserinna:) ser ut som ho koser seg:)