fredag 4. mars 2011

Prosjekt frå bruktbutikken

To nye prosjekt vart med heim frå bruktbutikken i går☺

Har sett etter eit bord for å ha mellom Jennylund stolane i kosekroken, 
og dette må jo bere vere perfekt til det☺
SMSa min kjære mens eg var på brukten for å høyre om han også ville ha eit bord i kosekroken-første sms tilbake stod "ok", rett etterpå kom det ein sms til der det stod: "ikke visst det skal males 100 ganger". 
Neida min kjære, tenkte eg...bere 2-3 gangar og betalte dei 125 kr bordet kosta☺


Spurde min kjære i går kveld om han likte bordet: "ja, men liker ikke alt som ligger oppå det".
Han hadde trudd han skulle få ha bordet heilt for seg sjøl, og ville bruke det til å legge aviser på.
HAHA
seier eg då!
Aviser er jo kjempedekorativt!

Kjøpte også denne settekassen.
Tenkte Elias skulle få ha den på rommet sitt-når han ein gang får det☺
Litt usikker på korleis eg skal dekorere den.
Inni er det kork so tenkte eg skulle dekorere alle romma med ark med forskjellige mønster, men om eg skal male eller spraye den og ka slags farge veit eg ikkje.




Var det ikkje fantastisk spennande på herre stafetten idag??
Makan til herleg seier☺

Helg☺
Er det ikkje herleg?!!
Eg har arbeidshelg-men korthelg-so ikveld er det helg for meg☺
Og fredag er jo og den beste dagen☺

Har du helgeplanar?

Kos deg, min kjekke blogglesar☺

Klem

15 kommentarer:

salige lavendel sa...

Hihi, hvis han legger gamle franske aviser oppå bordet er det vel i orden??

sylvia sa...

hei.
jA det var kjempespennende på stafetten i dag,,heia norge..
nydelig bord du fant..jeg har maken hihi malt hvit for mange år siden,
å sette kassen var skjønn, du finner nok ut av hvordan du skal gjøre med den,
ønsker dere en nydelig helg,
klem fra sylvia

Karen sa...

Haha - føler med mannen din... Her er det stadig maleprosjekter på gang, og jeg må gjøre det selv!!!

Jeg stemmer for den fine isblå fargen på settekassen :)

God helg!
*klemmer*

Åse fra mitt lykkehus sa...

Så heldig du var å fant det kjekke bordet da:-)
Stafetten var helt rå.

Kos deg i helga.

Klem Åse

Randi sa...

Åh, det bordet tror jeg blir kejmpefint- med et malingsstrøk eller to eller tre:)
Ja, stafetten var sinnsykt spennende! Må innrømme at jeg rista og skalv på slutten, Northug er jo bare helt vanvittig råååå!!
God helg♥
Klem, RM

Unknown sa...

For ett lekkert bord ;) Topp å få tak i slikt!!
Settekassen kommer til å bli fin med maling på ,)
Helt rått med stafetten i dag!!
Kos deg i helgen kjære du ;)
Vårligeklemmer fra meg,
Anki

Maias Fabelaktige Verden sa...

Hei!
Så koselig bruktfunn - kan tenke meg de blir lekre når du er ferdig med de... Du er jo så stilsikker og flink..

I helgen skal jeg ingenting annet enn å reise til damen som kjøpte meg på ssss auksjonen og kokelere!

Ønsker deg og dine en fortreffelig helg, trass i jobbing!

Stor klem

Bettum Villa sa...

Åh, for et nydelig bord! Skjønner godt at du ikke vil fylle det med aviser. ;).

Når det gjelder settekassen så er det jo mange måter å gå frem, men så lenge du ikke har lyst til å bruke maaaange spraybokser så anbefaler jeg at du grovgrunner med maling først. Da går det mye fortere!

Klem Madelén

Mary-Anne sa...

Kjempeflott bord ! Er selv på utkikk etter et rundt bord, i hvitt tenker jeg :)
Ha en strålende helg :D

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Så fine ting du har funnet på brukten! :) Håper det går greit å være i jobb igjen.

KLEM,
Vic

Mitt lille hjørne sa...

Sikker på at bordet blir kjempefint når du er ferdig med det ! :)
Jeg hadde ville sprayet settekassa..mykje krinkar og krokar hehe.
Heia Norge !!! :))
Ha ei fin helg Marny Alice :))

Unknown sa...

Hihi, akkurat som og høre en jeg kjenner;))
Bordet var kjempefint, og jeg tipper det blir lekkert med noen strøk med hvitt ♥

Jeg digger VM på ski altså!
Er så utrolig gøy og det er trist det snart er over;) Litt ekstra stas når det er på hjemmebane selvfølgelig ♥ Og jeg gleder meg rått til de siste distansene, tipper på noen flere gull da ja;)

HEIA NORGE!
Og god helg!

Klem Line

Unknown sa...

Hihiii, kommentaren fra mannen din kan jeg minnes å ha hørt lignende til her også...;) Det må jo være mye bedre at vi maler det 100 ganger enn at vi kjøper nytt?! :)
Kjenner jeg deg rett blir det hvitt og lekkert:)

Her er det også VM for alle penga idag! Jeg fikk ikke med meg målgangen på stafetten igår, men jeg har helt klart fått med meg hvor sure svenskene ble, hohooo:)

kos deg i helgen!
klem.

Anna Lisa sa...

Hei min venn
Eg har også eit slikt bord eg har planar om å male. Då blir det kjempe søtt.
Settekassa vert fin når du har "pussa den opp". Eg er også på leiting etter en.
Ha ei fin helg
Klem Anna Lisa

Line fra huset på landet sa...

Blir kjempefint når du maler det tror jeg. Hehe..mannfolk altså. Aviser??..hehe :)
Super settekasse til Elias der da. Jeg hadde kanskje malt den i petroleumsblå og shabbet den jeg;)
Ha en fiiin dag Marny Alice
Klemmer fra Line