fredag 4. februar 2011

Kontor/hobbyrom!☺

Min kjære har eit teppe under kontorpulten sin.
Han likar sebraer, og dette teppet ga eg han i adventsgåve i forfjor☺
...ikkje heilt min stil, men litt må jo til og med eg ofre☺☺
Men eg syns det tok seg kult ut her!☺


Her er min kjære sin del av kontoret.
(bokhyllene har vi lag, men vi har kvar vår kontorpult)
Det er ikkje ferdig; skal ha fleire bokhyller ved sida av-og kanskje oppå-den som er der, hyller på veggane og ein romdelar på veggen til venstre.
....manglar taklister og list til å dekke over panelskøyten....
Og eg har lyst på dører på bokhyllene, men min kjære er redd bøkene vert gøymt vekk då-og bøker skal IKKJE gøymast vekk hehe☺
Men vi får no sjå på det..... ;) ;) ;)


Slik såg denne delen av kontoret ut før....



Når eg får malt vinduskarmane skal dåke få sjå min del av kontoret også☺
Sannsynslegvis ikkje ferdig møblert men....

Endeleg helg♥
Vi får besøk av ein kompis av min kjære, 
dei skal spele fotball cup imåra.
Eg er småforkjøla og tar livet med ro☺

....viss dåke blar HEILT ned på sida mi-nest sist har eg lagt til ein ny gadget....

God helg♥

Klem

21 kommentarer:

fryd&forandring sa...

Hehe, måtte jo bla helt ned nå og se! Fint bilde av dere -dere får god tid til å planlegge, det er sikkert deilig!
Zebrastripene var litt kule, det handler jo i det store og hele om å gi og ta! God bedring og god helg! Klem

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Så fantastsik!
Så deilig å ha god tid på planleggingen! :)

Tøft det ble på kontoret! :)

God bedring! Og GOD HELG!
Klem fra Solveig

Unknown sa...

Gadgeten var skjønn ;-D MEN, hvorfor så langt ned, den hadde jo passet bedre under bildet av
dere;-D
Så deilig med eget kontor, gleder meg til å se det ferdig!

Klem fra Grete

Jatte sa...

Gleder meg til flere bilder!
Litt kult med noe som stikker seg ut også, så lenge det er på ett rom;)

Gratulerer med satt dato♥
Masse spennende planlegging framfor dere nå :D

God helg og god bedring, vennen.
Klem Jatte♥

Mia, New Room Interior sa...

Så fint! God helg! Klem

Sophie Mari sa...

Hei!! Herlighet det var lenge siden jeg har vært innom hos deg! Så fint dere får det. Gelder meg masse til å se din del av kontoret :D

Håper du får en fantastisk helg!
Klem fra Sophie Mari!

Elin sa...

Kjempe fint bilde av dere:)

Kontoret ble kjempe fint da:)

Ønsker deg god bedring og god helg:)

Klemmer Ea

Tomines hjem sa...

synes teppe var superkult jeg.. men det var vel ikke noe sjokk.. i ♥

kos deg og blir superfrisk igjen..

happy weekend..

♥-klem

Lisas hjem og skatter sa...

så fint det ble! Gøy med sebrateppet!

God helg til deg og dine! koselig blogg du har :)

klem/lisa

Frøken H sa...

Gratulerer med satt dato! :) Regner meg vi får ta del i litt forbredelser i tiden som kommer!? ;) Kontoret ser ut til å bli kjempe fint, jeg gleder meg til å se din del! Takk for god bedring-hilsen, det varmer! Og du må ha riktig god bedring og en god helg selv også! :) Måtte vi bli friske og raske fort! ;)

klem Frøken H

Ida sa...

=) Gutten har fått vänja sig vid min tråkiga ovana, han har inget val. Vad härligt med ett rejält kontor. Håller faktiskt med dig, mattan passar bra i rummet och jag tror som dig att dörrar på bokhyllorna kan blir riktigt fint.

Vilken fin hylla du hade i förra inlägget. Blev så förtjust i "provdockan". Ha det så gott i helgen.
kram Ida

Åse fra mitt lykkehus sa...

Gratulere med satt dato, så kult med den nedtelleren, regner med du deler litt med oss med forbredelsene.

Ps det er en award til deg hos meg.

Klem Åse

Unknown sa...

Gratulerer med satt dato;)
kontoret blir kjempefint, og jeg gleder meg til flere bilder;))

Klem!

Lille Frøken Jensen sa...

Jeg syntes teppe var litt kult av og til må mennene også få viljen sin *smil*

Ønsker deg en forsatt god helg!
Klem fra Jorunn

Anette (Hvit Romantikk) sa...

En rask tur innom før jeg finner sengen her. Sebra teppe er litt kult da, men det er nok mer menn som liker denne stilen tror jeg ?! Men du er veldig snill da som lar han få lov til å ha litt av det han ønsker også, hihi... Ellers så er vel vi jentene veldig stae på interiørfronten kanskje... ;)

Har en liten snuppe her som er syk igjen, så derfor litt nattblogging på meg. Mye våken fram og tilbake.

Gratulerer med satt dato for bryllupet, moro å telle ned til den store dagen. ♥

Ønsker deg og dine en strålende søndag, og god bedring med forkjølelsen ! :)

Klem Anette ♥

PS: Har Ramsign-giveaway inne hos meg om du vil være med.

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Ja, dissa mannfolka må jo få bestemme litt;) Sjølv om det ikkje er min stil, så syns eg det var litt kult;) Gleder meg til å sjå din del, tipper der ikkje er ein sebra å spore;)
Så spennande med bryllup då. Og lurt å ha så lang tid å planlegge! Tipper det blir ein fantastisk fest:)
Klem:)

InstatreffNorge sa...

Hihi ja de må få ha litt de mannfolka også, og inne på kontoret er jo bedre enn i stua;)

Ønsker deg en fin ny uke:)

Klem Lise

tinemor sa...

SÅ fint det ble. Og rommet virket større etter oppussing.
-kjekt ja
*********************
Jeg kjøpte mine esker her:

http://www.shoeboxcompany.com/

men husk evt toll kommer i tillegg.

Jeg vet Ikea har solgt slike,
men jeg fant de desv ikke på nettsiden deres nå.

Jeg vet at Europris har solgt noe lignenede,
eller var det Nille.....

Men man kan jo google det,
så kommer det opp mange linker.
Jeg fant bla disse to linkene:


http://www.bokklubben.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=2917256

og

http://www.urban-trend.no/productdetails.php?product=481

KLEM

w sa...

Det passet bra på kontoret ja:)

W

h.espe sa...

Hei gode du, og gratulerer med 'satt' dato!! Så gøy med nedtelleren, da kan vi også klare å følge med.. ;o)

Nyt en flott uke!

Klem fra Hildegunn

Nina sa...

Eg synast ikkje den zebramatta var noko fin. Du bør ta den i fra han.