mandag 21. februar 2011

Glad i å lage mat er eg ikkje, men......

.....kokebøker har eg masse av☺
Nokre av desse har fått hedersplass i ei hylle på kjøkken-
i håp om at dei vil gi inspirasjon til å lage meir middag og kaker☺


Har du ei kokebok du vil anbefale?


Takk for lykkeønskningar ang MRen eg skulle på idag.
Det gjekk bra; cluet er å tenke på nåke heilt anna, puste med magen og lukke augene.
Det tok nesten 1,5 time so det vart mykje dagdrømming ja☺
No er det bere å vente på svaret.....

Håpe alle har ein fin start på veka.
Vinterferie for nokre☺

Klem 

9 kommentarer:

Unknown sa...

Jeg er heller ikke noe glad i å lage mat...og har ikke en kokebok en gang..;P Kanskje jeg hadde likt det bedre om jeg fant en bok som virkelig inspirerte meg?!

Tenker det er godt å være ferdig med MR. Håper du får det resultatet du ønsker deg!!
kos deg masse den siste uka:)

Klem

sylvia sa...

hei på deg.
å ja kokebøker må en ha,
har endel jeg å, tror ikke jeg har noen favoritt, men Hellstrøm sine og Jamie liker jeg godt.
spennende med MR svar nå,
ha en fin dag vennen.
klem fra sylvia

Unknown sa...

hei, har ingen bok å anbefale jeg... liker å bla i de.
liker barnekokebøker, de er så enkle;)
håper også du får bra svar fra mren!
manu

Unknown sa...

Jeg er heller ikke noe glad i og lage mat, men har endel kokebøker;)
Tenkte jeg skulle få kjøpt meg en tallerkenhylle til de når kjøkkenet skal males, slik at de kanskje kan inspirere meg litt mer;)

Jeg liker veldig godt den blårutete kokeboken jeg, den ser jeg du har og... vaffelrøren i den er knallgod ♥

Ha en fin kveld!

Klem Line

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Eg har mange kokebøker og, men der eg finn mest inspirasjon er Trines Matblogg (trinesmatblogg.no)
Det var av henne eg begynte å like å bake og lage mat:)
Ha ein fin kveld!
Klem:)

Bettum Villa sa...

Hei.
Nei, jeg er vel ikke så veldig glad i å lage mat jeg heller. Her i huset så er det mannfolket som står for kokkeleringen.. jeg fikser som regel litt lunsj med speilegg (da blir han fornøyd).

Når det gjelder kokebøker så har jeg endel, men bruker dem sjeldent... dessverre. Men jeg har en favoritt som jeg tror heter "tøff mat for gutter og jenter".. den er ment for barn, men den passer meg perfekt. 99,-

Klem Madelén
PS: Godt å høre at det gikk bra i går.

InstatreffNorge sa...

Uff...lå du så lenge inni der?? hadde jeg fått skikkelig klaus.. håper prøvene er fine:)
Har masse kokebøker selv, elsker dem:) men må innrømme at jeg lager mat mest på slump:P

Ha en flott uke:)

Klem Lise

Anette (Hvit Romantikk) sa...

MR har jeg tatt også, og i likhet med deg får jeg helt klaus der inne. :( Håper prøvesvarene er fine, men forstår at du er spent. Tvi tvi... ♥

Har ikke så mange kokebøker, og den jeg bruker mest er den jeg har skrevet i selv. Er jo så mange fine oppskrifter her og der, og da er det kjekt å notere de ned. :)

Her er det vinterferie og full fart med barna. ♥

Stor klem fra Anette

Frøken Anker sa...

Jeg har nogle enkelte kogebøger, som jeg bruger. Men du kan evt. kigge på denne blog. Pernille laver meget gerne nyt og spændende mad efter forskellige kogebøger: http://pernillestrand.blogspot.com/2011/02/gratis-glder-kan-vre-guld-vrd.html

Hav en god dag
Birgitte