tirsdag 25. januar 2011

Mi vesle danseprinsesse♥

Må bere vise bilder av prinsesse Anine♥
Dansegruppene der ho dansar hadde forestilling i går kveld,
og det var kjempekjekt å sjå på dei☺
Kvar gruppe hadde ca 3-5 min på scena, 
gutta og jenter,
frå 5 til 16 år.

(Beklager uklåre bilder,
eg får ikkje til å ta gode bilder av bevegelse...
tips anyone????)



Her takkar dei for seg etter 1,5 time forrykande danseshow☺


Heile gjengen☺


Kontoret/hobbyrommet har fått veggar, gulv og lister rundt vindu, dør og gulv☺
No skal vi male paneltak og vinduskarmar.
Og so skulle vi vore ein tur til Ikea og kjøpt litt oppbevaringshyller og stæsj...☺
Gleda meg til å ta det i bruk!

Her har regnet tatt seg ein pause og det er kaldt vintervær idag.
Frå gammalt av heiter det at det været som er idag seier noko om sommarværet-og det lovar bra☺

Nyt dagen alle sammen☺

Klem

5 kommentarer:

Bettum Villa sa...

Dette så ut som en gjeng med flinke jenter!! Morro å få danset litt ;).
Når det gjelder ting i fart så har det vel noe å si hva slags kamera en har og hva lukkertiden står på... tror jeg ;P. Er ikke så flink på slikt, men prøver meg frem.

Klem Madelén

Nina B. sa...

Så herlig! flinke jenta ☺
Når det er mye bevegelse, så bruker jeg ofte sport-modus på kamera ;) Kort lukkertid. Litt usikker på hvordan det er innendørs, men er jo bare å teste!

Spennende med hobbyrom-prosjekt. Gleder meg til å se resultat, er jo så deilig når ting blir gjort!
Ha en herlig dag! Håper det stemmer ang været i dag ;)
Klem Nina

Åse fra mitt lykkehus sa...

Litt av en jentegjeng:-)
Kos deg med maling av panel og vinduer, jeg er ferdig med maling for en stund.

Klem Åse

Heimekjær sa...

flinke anine jenta :)

gleda meg til å sjå det nye rommet ditt:)hihi

ja nytt kjøkken ja..hehe men det blir nok ikkje..badet er nok første prio i følge krister..:/ det er jo berre max tragisk...grunn til at eg aldri har vist det fra,..flau flau:)hehe

kleeeem ♥

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Så flinke :) Søt ho er :)

Blir uansett fint med bryllup :) Blir spennende å følge deg med forbredelsene :)

Godklem :)