søndag 16. januar 2011

Må først få takke for alle gratulasjonane i innlegget under her, 
dåke er supre

Og so håpa eg på litt hjelp frå dåke,
fordi dåke er so flinke☺

Eg har eit lite prosjekt på gang som inneheld tekstil, tekstilfarge og vintageord.


Men er veldig usikker på ka slags vintage ord eg skal bruke,
kanskje du har tips til gode ord til meg?

Min kjære har fått spysjuka :S
Og eg bere går å venta på at resten av familien skal bli sjuke og....
Bad timing for min kjære sin del som har besøk av ein kompis frå heimplassen sin, Bodø, og som no har fått spysjuka FOR FØRSTE gang i sitt liv!
..."heldigvis" har kompisen ein til kompis her i byen so han er der no...
Bli snart frisk kjære♥

Elias søv og eg og Anine kosa oss med frukost, te og kakao☺
Håpe alle får ein fiiiin søndag☺

Klem

6 kommentarer:

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Gratulerer med forlovelsen! :) Jeg har vært sååååååå dårlig både på å blogge og å kommentere andres innlegg i det siste, men nå skal jeg ta meg sammen! ;)

Gleder meg til å se hva du skal til med nå ;)

Her skal vi kle på oss og gå ut å ake litt!

Ha en fin søndag og så krysser jeg fingrene for at resten av familien holder seg frisk! :)

Maias Fabelaktige Verden sa...

Hello på deg :-)

Jeg er veldig glad i ordet fortitude, fordi det betyr sjelstyrke. For meg oser ordet så mye varme, vilje, godhet og mot. Blir spennende og se hva du velger ...

God bedring til han der hjemme, jeg håper du ikke blir smittet.

Gratulerer nok en gang med forlovelsen.

Klem klem

Bettum Villa sa...

Så spennende med prosjekt, men ord er jeg vel ikke så flink til.
Velger som regel korte ordtak i stedenfor enslige ord... Så jeg har ikke så mye å komme med ;P.

Må jo også ønske din kjære god bedring. Sitter selv i soffan og hoster og harker. Ikke gøy..

Klem Madelén

Line fra huset på landet sa...

Gratulerer med forlovelsen:)) Så herlig med bryllup da!
En spennende tid med planlegging dere har foran dere. *sukk* husker tilbake til mitt eget.. drømme, drømme:))
God søndagsklem fra Line
ps.. g god bedring til din kjære.

Herman Grans ♥ sa...

Åå! Gratulerer med forlovelsen :) Kjempekoselig :D

Prosjektet ditt i dette innlegget ser spennande ut og! Gleder meg til å sjå meir av det :)
Ha ein fin søndag! Klem fra Grete

Herr og Fru Nordnes sa...

Hei! Gratulere så masse, en utrolig fin ring du har fått. Så kjekt med bryllup. Du må love å ta med forberedelser her på blggen :)))))))

Spent på prosjektet ditt. Ha en fiiin uke

KlemE