fredag 17. desember 2010

Salg før jul??? Oh yes☺

Julepynt på salg før jul er heilt greitt for meg☺
På Plantasjen fann eg desse falske granbar kransane til halv pris-me like☺
Vart veldig fine på vitrineskapet mitt


Inni kransane har eg hengt ein julekongle i fattigmannssølv kjøpt på KID til halv pris☺
Kjøpte resten av kulene og konglane i fattigmannssølv dei hadde igjen-hehe☺


Nyyyydeleg vinterdag her,
sol på øverste fjelltoppane og masse snø.
I eitt tida kjem sola inn stovevinduet mitt, den blir ikkje lenge, men på vinteren er det gull verdt med litt varme i ryggen☺

Meg og mine søte små skal til sentrum å kjøpe siste rest av julegåvene (håpa eg...) når prinsessa er ferdig på skulen.
Og so prøver eg til igjen med ny handleliste til kokosmakrona og Maryland cookies...☺

Må bere vise dette herlege bilde av prinsen som var ute i snøen for første gang i går-og måtte bere smake på den♥


No er det frukost på meg☺
Ha ein fin fredag,
7 daga til den store dagen....☺

Klem

17 kommentarer:

Unknown sa...

Så flotte kranser og så kjekt med halv pris da.
Her er det også ett nydelig vinter wonderland med skyfrihimmel og snø

Klem Agnes

Vibeke / Mammas Hus sa...

Halv pris liker vi! ;)))

Herlig bilde av Elias ♥

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Halv pris er digg! :) Kransene var kjempefine og for en søt liten Elias! Klem!

Home By Virginia sa...

Salg liiiiker vi...!!! ☺ ☺ ☺

Nydelig pyntet skap ♥
og for en herlig liten tass... :)

*Ha en fortsatt fin førjulstid*

Klemmer ♥

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Dette ble kjempefint, lurer på om jeg må se om de har disse kransene på plantasjen her også. ;)

Skjønne lille gutten din, herlig ! ♥

Håper dagen er god og fin. ♥

Klem Anette

Karen sa...

God helg :)

*klemmer*

hobbyvimsa sa...

Søte prinsen,klart en må smake på snøen:)Nydelig skap du har,ble kjempe fint med kransene..Helt enig herlig med salg!!Klem linda:)

tante fiolett sa...

Så søt han er hehe:) og kransene var superflotte!!! Julepynt på halv pris er gull!!!
God helg:)
Klem fra Jeanette

Unknown sa...

Artig med salg før jul ja:)
Og de kransene var kjempefine ♥
Så skjønn lillegutt er, hihi...
Var ikke noe godt med snø...

Ha en fin helg!

Klem Line

Min stil sa...

Heisan du. Flotte kranser du far fått deg, og nydelig vitrineskap du har.
Klæm Susanne

Oss på Tverråmoen sa...

Kjempeflotte kranser :)
Og veldig koslig blogg.

Ha ei riktig så fin helg.

Heimekjær sa...

jøsses:9 vore heldi du!!

kos deg i heimen denne fredagskvelden:) kafe en dag??eg har fri til lille julafta:)

klem Linda

Unknown sa...

Nyyydelig!! ,))

Til deg fra meg ;)

Jeg ønsker deg av hjerte alle de gode ting♥
Nyt av julen & dens poesi, dufter & av harmoni
Å tenk om litt vi pakker opp av hjertens glede
- alt det skjønne julen har å gi!!
Varme juleklemmer jeg sender deg fra meg, Anki
♥GOD JUL♥

Unknown sa...

Halv pris = LYKKE! :)
Kjempefine kranser! Så nydelig liten Elias:) Håper du fikk gjort unna noen julegaver;)

Ha en fin lørsdag!

fryd&forandring sa...

Herlig øyeblikksbilde av prinsen!! De konglene har jeg og hatt i kikkerten, men det er vel for seint nå! Så fint du har pyntet ellers også, jeg ønsker meg dobble utgangsdører med en sånn krans på hver... men det er og blir en ønskedrøm!! Nå kan vi vel trygt si at det er jul, så god jul!
Klem

Maias Fabelaktige Verden sa...

Åh... så fine kranser - jeg synes virkelig de gjorde seg hjemme hos deg :-)

Fantastisk morsomt bilde av prinsen din. Hahaha!

Nyt helgen!
Klem

MissMette sa...

Nydelige kranser, veldig dekorativt og fin pynt ♥ og ikke minst kjempekoselig hjem du har! liker så utrolig godt det flotte skapet ditt og pynten på og rundt – helt meg også *smiler* Ønsker deg en riktig fin helg, og førjulstid – kos deg masse … stor klem fra Mette