lørdag 4. desember 2010

DIY-julepynt

Eit lite DIY innlegg etter eit kjempekoseleg julebord med verdens beste kollegaer i går☺
Min første fest på nesten 2 år, og forma er heilt fin idag☺

Eg har blitt inspirert av Jeanne D`arc sitt julenr i fjor og banka nokre sandkakeformer flate.
Elias prinsen ville også vere med på dette☺☺


Deretter limte eg på vintagebilder, putta på ein liten grankvist og hengte den opp med snøre.
Hullet til snøre laga eg ved å banke ein spikar gjennom.






Slike skal eg lage fleire av☺

Ikveld er det kosekveld med familien♥
Imåra er det allerede 2 søndag i advent-tida flyg!
Håpe alle får ein fin lørdag

Klem

14 kommentarer:

hobbyvimsa sa...

Åi disse fikk jeg også lyst til å lage,kjempe søte.Godt formen er fin,jeg var ikke det på min første fest etter barsel tiden,tror jeg ventet litt for lenge med å komme meg ut he he!!god helg!!Klem linda:)

Audhild sa...

Kjempedekorative disse ja:)
Kjekt med en så søt liten hjelper da!! Kos dere resten av lørdagskvelden!

Lotta sa...

Wow så lekkert!!! Vil jeg gjøre og....
Takk for herlig inspirassjon:)
Klemmer

Karen sa...

Så fin liten prins :)
Ha en trivelig familiehelg!

*klem*

Gyngestol og kaffigrut sa...

Nydelige!
Og for en søt liten hjelper.
Ha en koselig kveld!

Grønnsakshagen sa...

Så enkelt og så pent da! :-) Likte de kjempegodt!
Klem fra saga

Randi sa...

Så flotte de var:) Og alltid veldig kjekt å få god hjelp!!
Nyt kvelden:)
Klem, Randi♥

Maja sa...

super idea

if you allow I would like copied your idea

so simple and yet beautiful

Have a nice evening

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Disse var kjempefine!! Mulig jeg må ofre noen av mine sandkakeformer til dette formålet. :)

KLEM

Unknown sa...

Åååå, de ble kjempefiiine ♥ helt utrolig hva man kan komme på, hihi... og slike sandkakeformer kan jo bli til alt mulig:)

Ha en fortsatt herlig kveld!

Klem line

Guttemamma sa...

Sikkert godt å lufte seg litt etter et par år..:-)
KJempefin pynt du har laget,har sett flere holdt på med de der!!
klem♥

Hjerterom sa...

Hei :)
Så søt en prins da!!!!

Ble skikkelig koselig med de formene ja :)

Ønsker deg og dine en koselig førjulstid.

Klem Siw

Anonym sa...

Dette trur eg at eg må prøve, skikkelig flotte :)

Klem

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Oi, de ble kjempe fine! :) Sånne har jeg å tenkt å lage til jul! Er så fine! :)

HA en nydelig 2. Søndag i advent!
Klem fra Solveig