torsdag 2. desember 2010

Adventsgåver til små og store☺

I går fekk eg den første adventsgåva frå min kjære♥
Adventste frå Kremmerhuset og ein te beholdar i hjerteform.
Tusen takk min kjære♥
So no har eg kosa meg med GMN og adventste i den nyaste GG koppen min☺
Herlig!
(er på leit etter lilla GG kopp-har du sett ein på din vei??)


Idag skal min kjære få sin første adventsgåve frå meg☺
Vi har annakvar dag☺
Prinsessa fekk jule sengetøy i går og rompeakebrett idag-veldig fornøgd☺

Håpe du har ein finfin desemberdag☺

Klem

12 kommentarer:

Tove sa...

Så koselig med adventskalender for store og små. Vi har ikke kommet igang med det enda vi. De største ungene er her annenhver uke så til mandag må den være klar.
Vanskelig å vite hva man skal finne på. Blir fort litt dyrt da...
Den lilla serien fra GG er lekker. Står på min ønskeliste. Håper det kommer et bra utvalg der.
Ha en fin dag
Klem Tove

Jannes lille sted sa...

Hei☺
Så koselig med gaver! Vi har ikke noen julekalendere i år vi. Har rett og slett ikke hatt tid.
Men til neste år kanskje ☺
Mine lilla GG- kopper har jeg kjøpt i Danmark, men jeg vet at de er å få tak i i Norge også, bare er ikke helt sikker på hvor. Beklager.

Ha en flott dag!
Klemmer JM♥

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Så koselig å gjøre for hverandre... Tror jeg hadde blitt nedstemt om jeg hadde kommet med det forslaget her i huset...
Herlig pakke du fikk da!

Klem fra en te glad Anette som har julete i koppen sin nå:)

Jatte sa...

Så deilig med adventste♥

Marianne sa...

Du er da utrolig heldig, sådan at få adventsgave af din kære. Har han virkelig en gave til dig hver dag?
By MARIANNE

Anonym sa...

Heldiggrisen♥ So koseleg med adventsgåver, eg og VIL..hihi:)
Trur eg må legge inn forslag her om ein slik ordning neste år!!

Kos deg i dag!

Klem

Maias Fabelaktige Verden sa...

Så koselig at hele familien får adventskalender :- ) herlig!

Ønsker deg en deilig førjulstid.
Klem klem

Unknown sa...

Herlig pakke fra din kjære, og sååå hyggelig med slike kjærestepakker, ikke bare til barna:)
Te varmer nok godt i denne kalde tiden, her er det -23 grader i dag! Brrr....

Men du, har han kjøpt gavene til deg selv? Hadde aldri fått min kjære til og kjøpe 12 "vertinnegaver" til meg, tjihi:))

Lilla GG er kjempefine, men har ikke sett de LIVE enda...

Ha en kos kveld!

Klem Line

Astrid Marie Vie sa...

Heihei.
Så heldig du er som får så fine kalendergaver! Eg har ikkje kalender ein gong eg =( *snufs*
Eg har lilla GG kopp, men den er stripete. Men eg syns den er KJEMPFIN =)
Litt kaldt å vere ute å pynte ja, men det MÅTTE gjerast! Det såg ikkje ut uttafor huset :-/
*klem Astrid*

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så koselig ♥

Jeg mener å ha hørt at de lilla dots-koppene var et prøveprosjekt, at de ikke kom i salg i Norge. Eller noe.

Jeg vil også ha!!!!

Granly Cottage sa...

Hei.
I fjor hadde Fru Dahl på Fauske lilla GG kopper mener jeg hvis jeg ikke husker feil,kanskje dem har i år også?
vil du jeg skal sjekke det for deg?

Åse fra mitt lykkehus sa...

For en oppfinnsom mann da, var jo så fin adventsgave, smart med annenhver dag.

Ha en flott helg
Klem Åse