lørdag 30. oktober 2010

Skatoll før/etter

Dette skatollet fann eg på facebook si kjøpe selge gi bort gruppe her eg bur.
Var so heldig at det var under "gi bort" kategorien☺☺
Leeeeeeeeeeenge har det stått umalt, men for eit par veker sia fekk eg ånda over meg og tok fram malekost og kvitfarge☺
TTT her i huset


Og slik ser det ut no
Syns sjøl det vart kjempefint!!
Prinsessa har fått den som leksepult☺
Ho er hos pappaen no so ho har ikkje sett det ferdige resultatet☺



Stolen som står her er den eg kjøpte på bruktbutikken for nokre veker sidan.
Den skal vi male rosa og finne eit fint stoff å trekke om setet. 

Glassknottar frå Ebay.
Desse valgte prinsessa ut sjøl-akkurat som eg skulle gjordt det sjøl hehe☺


På skuffene har eg limt tapet frå Pip.
Denne tapeten er ein av dei eg fekk i posten frå Inreda-som eg skriv om i dette innlegget.
Vart det ikkje fint vel??☺
Eg er kjempefornøgd! 


Og eit glass fekk resten av tapeten rundt seg-matching er viktig ska vite☺


Her er lampa eg kjøpte på loppemarked for 20 kr forrige helg-passe heilt perfekt inn her!
Akkurat samme farge som tapeten☺
Ment to be
I ramma ser du skulebilde av skjønne prinsessa mi


 Til bursdagen fekk ho Top model bok (superpopulært blandt jenter på hennar alder! Julegåvetips?) og glansbilde bok-har lagt desse klar til ho kjem att til oss☺
Håper ho vil trivast i kroken sin


Eg lurer på å ha voksduk på skrivebordsplata, men kanskje det blir litt mykje med tapet og voksduk... 
Men tenker at det er praktisk mtp tegning, maling osv...
Ka du trur??


Må i samme slengen vise den supersøte GreenGate vekkerklokka ho fekk frå broren sin til bursdagen-sjølsagt innkjøpt av mammaen sjøl...☺
Den har søstra mi kjøpt hos Fru Dahl på Fauske og fått sendt ned hit. 


Frå og med idag har min lille familie 9 heile fridagar ilag♥
Min kjære har den 5 ferieveka neste veke. 
Vi tek prinsessa ut av skulen og tar turen til familie i Oslo-gleda oss masse til det☺
Slappe av, kose oss, vere ilag, shoppe, ete god mat, besøke venna....☺
Og med heim igjen blir eit Finn kjøp som mi snille svigerinne har henta til meg i Asker☺☺

Tusen takk for alle kommentarane til "hei" innlegget mitt-koselege dåke er♥

Har du helgeplanar?
Håpe uansett at du får ei superduper helg

Klem
PS: eg er glad det var eg som stod opp med Elias idag for i natt skal jo klokka skruast ein time tilbake....☺ Hihi....min kjære☺

34 kommentarer:

Karen sa...

Så lekkert det ble!!!! Du er superflink altså :)
Et slikt skap har jeg letet etter leeeeeeeeeeenge, men folk tar så mye betalt for de desverre, så skal si du var heldig som fikk det :)

Helgeplaner: Vaske hus og være kreativ :)

Jatte sa...

Skatollet ble jo kjempefint!!
Ønsker meg ett skatoll selv jeg, til å ha pc, og alle regninger å slikt i, så man kan ha ett lite arbeids sted :)

TTT her i huset også, har både ett salongbord, slagbenk og ett lite skap som skal males + veggen opp trappgangen :P håper å bli ferdig før jul ihvertfall.. går jo fort når man først kommer i gang :)

Ha en fin Lørdag,
Klem Jatte♥♥

hobbyvimsa sa...

Heisann!!Skapet ble nydelig!!Da er det nok ei prinsesse som blir glad når ho kommer hjem til mamma!!Ha en fin helg og kos dere i Oslo..Klem Linda:)

Grønnsakshagen sa...

Hei!
Så flott skatollet ble! Og veldig god ide med den tapeten. Vanskelig å si med den voksduken, det er jo veldig praktisk og du kan jo finne en litt diskret som passer inn uten å bli for mye. Barn tegner jo fort på utsiden av arket.. :)
Kos dere masse på tur, det høres herlig ut!! Og spent på å se finn-funnet ditt derfra.
Ha en god helg!
Klem fra Saga.

Elin sa...

Hei;)

Skatollet ble kjempe fint altså...du er flink:)
Tenker prinsessa blir glad...:)
Rart hva litt maling og knotter kan gjøre med ting:)

I helga har vi alenehelg, ungene er hos sin far...så da koser vi oss og slapper av:)

Ønsker deg ei god helg:)

Klem Ea

Guttemamma sa...

Virkelig flott,så flink du har vært!! Ikke stort å klage på for den lykkelige eier her....
klem♥

Frøken H sa...

Så utrolig fint skatollet ble, utrolig hva litt hvitmaling gjør! :) Likte godt tapeten og de fine knottene. Prinsessa di har nok fått den samme gode smaken som mamma`n sin! ;) Ser utrolig koselig ut på rommet hennes, du er flink!

Jeg har selv et gammelt skatoll stående her som venter forgjeves(?) på noen strøk med maling. TTT her i huset også, om det er noen trøst! ;) Jeg fikk mer lyst til å gå på prosjektet nå som jeg ser hvor fint det kan bli til slutt! Takk! :)

Vi skal bort i bursdag til noen i familien i dag og min kjære har bursdag i morgen. Så da blir det vel litt vasking og baking også, det hører jo med! ;)

Kos dere masse i helga, og goood tur til Oslo neste uke! :)

klem Frøken H

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Det vart VELDIG fint! Tapeten og knottane gjor den kjempelekker!! Har leika med tanken om noko liknande..men må kjøpe skatoll først..eg veit dei har på bruktbutikken i Stryn. Viss ikkje det er vekk no då!;)
Ha ein fin dag!
Klem:)

Unknown sa...

Wow! Så lekkert det ble! Tapeten og knottene og lampa er jo bare perfect match, du snakker om meant to be altså;)) Rå stilig, flinkis!
God tur til Oslo og kos dere MAX!

God helg til deg og dine.
Klem;)

Psst; syns du skal la bordplata være hvit jeg;)

Jorunns hobbyblogg sa...

hei!
- skatollet ble superlekkert, har et stående i kjelleren jeg og ...en dag skal det få maling på seg :-)

Jorunn - ny følger

Unknown sa...

Det ble knallfint!!!! Helt utrolig å se at det er samme skatoll.
Hahaha, jeg sa det til mannen idag jeg også da han stod opp. I morgen får jeg en ekstra time:)

Ha en super dag:) Her er det en liten en med vannkopper.

Klem, Marthe

Bekka sa...

For en stor forandring, jeg kjenner det nesten ikke igjen... Nydelig ble det!
God helg :)
Klem fra Bekka

Anonym sa...

Det vart jo kjempefint, so flink du har vore:) Lekkert med tapeten. Kan ikkje du ta ein kvit voksduk på?? So blir det sikkert ikkje heilt kræsj??

Me skal til Oslo neste helg, på familie- og shoppetur:) Og ein tur til Sverige på harry-handel:)

Må kosa dikka, e kjekt med slike turar innimellom!

Klem

Dreamgirl sa...

Så utrolig pent det ble :) Fantastisk at det kan bli et slikt resultat av noen furumøbler

Siljes Hobbyrom sa...

SÅ FIN!!! Kjempefint med tapeten!!!!
Du er flink altså ;))

Jeg har ikke slekt i førde nei. Bortsett fra at jeg har en bror som går på folkehøyskole -volleyball der oppe ;)

Ha ei super helg!
Klem

Unknown sa...

Den ble kjempelekker, virkelig en liten prinsesse verdig ;-D


Klem fra Grete

Shus sa...

Fantastisk! Du er kjempeflink alltså! Og eg vert heilt overvelda kva du får til! Nyt helga. Her bakar vi bollar!

Heimekjær sa...

så UTRULIG fint det blei Marny!!! Alt du kjem på:)

livet på kvasseberget sa...

så kjempe fint det var!! :)
du vet virkelig hvordan du skal få til ting:)
hun kommer til å bli kjempe fornøyd!
tror nok jeg ville hatt en voksduk der, eller det jeg gjør er å bruke kjøkkenbrikker i plastikk:) lett å rydde vekk igjen også. du kan jo ha en hvit voksduk?!

ha en flott helg! :)

klem fra kine

lisje astrid's husblogg sa...

hei♥

Kjempe lekkert vart det:)

Då blir ho ok glad når ho kjem heim;)

Eg har eit like eins,som eg har mala..Berre det er skuffer under i staden for skap..

Nyt helga♥

Klem frå Astrid:)

Line fra huset på landet sa...

Skatollet ble kjempefint Marny Alice:) Synes det så helt strøkent malt ut jeg! Gjør du noe spesielt for å få det så glatt og fint?
Veldig søte knotter. Jenta di har god smak;)
Kos dere masse på Oslo-tur forresten. Deilig med ferie!
Klemmer fra Line

meaningmoon sa...

Wow så fint skatollet ble da, du er sååå flink!!!
Brannbilen er kjøpt på kremmerhuset faktisk:))

Ha en fin ferie du *missunelig*

Klem!

Jannes lille sted sa...

Hei ☺
Så utrolig fint som det blei! likte veldig godt tapeten på skuffene. Tenker prinsessa blir superfornøyd!

Ha en fortsatt fin helg
Klem Janne Merethe

Anns draum sa...

WOW!! Så flott det blei! Nydeleg med tapeten på skuffene;) Og du tuusen takk for kommentaren snille deg;))

Klem frå Ann

Unknown sa...

Det ble knall lekkert ♥ Er så fint med slike skatoll, og veldig praktisk:)
Herlige detaljer, PIP tapeten er jo så skjønn ♥ Og knappene herlige:)

Er så gøy med slike møbelprojekter... Gleder meg til og se hva du har med hjem fra Oslo, hihi

Så deilig med en liten ekstraferie, og tur til Oslo blir nok hyggelig!

Kos dere!

Klem Line

h.espe sa...

Ja, wow altså - skal si du har vært heldig dom fikk det skatollet, og så flott som det ble!! Ble kjempestilig og unikt med tapeten på skuffene :o)

Enig med deg at det kan være deilig å være ute i regnværet, men da må det være rett tøy, og jeg må vite at jeg skal hjem til en lun leilighet og tørre klær...

God tur til Oslo - og hvem vet -
kanskje vi plutselig går på hverandre i oslos gater ;o)

Ønsker deg en fin lørdagskveld og flott søndag i morgen!

Klem fra Hildegunn

Tove `blogg verden sa...

Ble jo total forandret!! Skikkelig flott!!! Heldig som fikk det gratis itillegg : ))
Klem Tove

Bo med Lena sa...

Så fint det ble!!

Bringen Blomster sa...

Nydelig fint! Det gjorde seg med den flotte tapeten og de fine knottane :)
-synnøve-

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

RÅLEKKERT!!!

Fru Glitters Hus sa...

NYDELIG!!! Gur så flink du er. Dette var bare helt lekkert. Så kanll stilig kmed tapeten på skuffene.
Ha en skjønn helg og sov god i morgen:-)

Klem fra Ine

Åse fra mitt lykkehus sa...

Så fantastisk flott, du er bare kjempeflink:-))
Tusen takk for komentaren hos meg, alltid kjekkt når noen ser hos meg, er jo ny i detta "gamet".

I dag skal vi feire mamma og pappas 40års bryllupsdag, glede meg, ha en super duper dag.

Klem Åse

Franske drømmer sa...

Så fint det ble- alt sammen! Knottene på skatollet var supersøte, og tapen fra PiP ble råbra!

Ønsker deg en herlig dag!

Vibeke / Mammas Hus sa...

Kjempeflott! :) Og flott bruk av tapeten!