lørdag 23. oktober 2010

Loppis

Sola skin frå blå himmel.
Eg og prinsessa har vore på loppemarked.
Var ikke so mange loppene der, men litt fekk vi med oss heimatte☺

Ei ramme til 5 kr.
Blir nok fin med litt tlc☺


Ein søt korg med dukke, dyne, pute og litt dukkeklær til 50 kr☺


Stokke tripp trapp stol til 100 kr!!
Skal malast i ein fin blå farge☺
Og ei rosa lampe til 20 kr som passa perfekt på prinsessa sin skrivepult☺


Idag er det ein nydeleg vinterdag ute☺
Ja, det er nydeleg med blå himmel, sol og snø sjøl om eg syns vinteren er komt altfor tidleg☺
Prinsessa har funne seg ein liten isflekk utanfor som ho dansar ballet på☺


6 års feiringa fortset☺
Om litt kjem naboungane☺


Etterpå er det avslapping som gjeld-resten av dagen♥

Tusen takk for alle bursdagshelsingar til prinsessa-superkoseleg☺
Ho har hatt to fine feiringar og er klar til den 3!☺

Og til dåke som lurer: Elias hadde gått opp 300 gram på 14 daga so vi er fornøgde☺
Han har nok berre funne sin "plass" på kurva etter å la lagt nesten over den sia fødselen.

Håpe alle har ein fin lørdag

Klem

17 kommentarer:

Unknown sa...

Fine lopper dere fikk tak i da;)
Så bra at gutten har det bra!
Snuppa ser ut til å kose seg med isen og det er godt når snøen kommer altfor tidlig;-D

Ha en deilig avslappende lørdag!
Klem fra Grete

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Ahhh.. masse lekre loppiser :) Herlig den lampa var.. passet perfekt til prinsessa di! :)

Ha en nydelig Lørdag!
Klem

Unknown sa...

Wow, stokkestol til 100 kr er jo et KJEMPEKUPP!!!! Den blir nok knallfin blå:)

Ha en super dag, Marny Alice.

Grønnsakshagen sa...

Fine lopper du fant da:-)
og bra han har gått opp i vekt igjen, da er alt bra!
Vi skulle på loppis i dag, men sov litt lenge så vi hadde ikke rukket åpningen. Da droppet vi det;) men går og tenker på at det kanskje var noe fint der he he.

Kjeruben sa...

"ikkje så mange loppene"?!?!? Eg snest du fekk med dei ein heil HAUG eg! ;-)
Stolen var jo eit kupp! Og lampa var nyyydelig (den skulle eg også gjerne hatt kloa i) ;D

Ønsker deg ein strålande lørdag!
:o)

Karen sa...

De lampene er så fine! Har sett flere slike på blogger i det siste :)

Her har snøen regnet bort igjen i dag :( Så nå er det bare vått og guffent ute....

Ha en finfin helg :)

*klemmer*

tante fiolett sa...

Hoihoi!!
Digger lampa du fikk tak i, og tripptrappstol til 100kr!!!
Det er jo et skikkelig kupp!!! Blir sikkert fin i blått ja:)
Goood bursdagsfeiring og lørdagskveld til dere ♥
Smil & klem fra Jeanette:)

Anonym sa...

Masse fint som du har fått snopa deg på loppis:) Tripp trapp stolen var du utrolig heldig med da! Gratulerer så mye med Anine på etterskudd. Godjenter skal gjerne feires flere ganger;)
Håper du har en fin helg. Det høres i hvert fall sånn ut.
Klem fra meg!

FruLisa sa...

Gratulere med prinsessa og kjempefine loppefunn:-)

God helg videre♥

Marianne sa...

Fine lopper - jeg er helt vild med rammen - super flot.
knus MARIANNE

Shus sa...

Her hos meg er det loppis ein gang i året....og det er den årlege til skulekorpset! Men den er i tillegg STOR. I år kan det sjå ut til at eg må ha to stk barn med meg. Eller kanskje bestemor stiller opp som barnepassar, når mor skal sjå etter gøymde skattar?? Vel, eg synst iallefall du hadde gjort nokre scoop. Sånn tripp trapp er jo ganske dyr.

Vel overstått 6 års dag. Min fyller i desember. Han seier han skal ha cowboy fest. men vi får no sjå når det nærmar seg...

Ha ein fin søndagkveld! Eg skal sy!!!

Siljes Hobbyrom sa...

Er jo så gøy med loppemarked ;)
Fine skatter du fikk med deg!

Og den kaka der så deeeilig ut! Nam, ikke bare blir jeg innspirert i blogglandia, men hol også :D

Ha en fin kveld!
Klem

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Kjempeflotte lopper! :)

Ja, helga har vært helt SUPER så jeg er knallfornøyd!

Mange klemmer

Rakel sa...

Du kom deg på loppis du og ja, så bra! =)
Såg både lampa og korga med dukke..:)
Fann litt eg og, men syns ikkje det var det heilt store utvalget akkurat nei....:(
Fin, rosa kake du laga...såg kjempegod ut...vi og har spist masse søtt i helga med besøk...i helgene må det vere lov;)
Klem, Rakel :-)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så flotte lopper!! :)

Gratulerer så masse med stor jente ♥

Unknown sa...

Så masse fint du har fått tak i! Håper bursdagsfeiringen gikk bra;)

Bette og Jørn-Erik sa...

sådan en trip trap stol koster nemt op til 1000 danske kroner, så skikkelig fint køb... Må altså bare sige at du laver sådan nogen fine ting. Jeg bliver så inspireret, så snart babyen er ude, skal jeg igang med at male mit gamle chartol, og ordne lidt forskelligt... Ved især en butik i københavn du skal se når du kommer, notre dame hedder den. Såååå fin, lige noget for dig.
Ses i København når dere kommer forbi engang...