torsdag 9. september 2010

Knaggar på eit prinsesserom

Prinsessa har fått seg nokre nye knagga på rommet sitt
Knagga er både fine og praktiske, får aldri for mange☺

Ein kroneknagg, som er pynta med hjerte eg kjøpte hos Bjørg sin bloggbutikk, Fjordbua.


På denne henger ho sekken sin når ho kjem heim frå skulen


Ei knaggrekke kjøpt for eit par år sia faktisk☺
Den er frå Sia og er kjøpt hos Confetti på Jessheim.


Den er hengt under settekassen eg har pussa opp til ho.
Foreløbig ingen anna funksjon enn til pynt☺


No er prinsessa nett henta på skulen og held på å ete litt før ho skal på dans☺

Sola SKIN og det er sommar som aldri før

Klem 

8 kommentarer:

Tove sa...

Hei hei
Stilig prinsesse knagg. Hadde passet bra på min prinsesses rom.
Hjerte fra Bjørg er kjempe fint. Elsker hjerter jeg.
Ha en fin kveld
Klem Tove

Siljes Hobbyrom sa...

Så søt!

Kjempefint prinsesse rom!

Cathrine Aksnes sa...

nydelige knagger.. gleder meg til prinsesse rommet her blir ferdig så jeg kan få innrede litt også :) elsker det :)

Randi sa...

Så fine knagger:) Knagger er kjekt, både for pynten sin del og for å få ting opp fra gulvet. Kjempekoselig settekasse:)
Ha en fin kveld!
Klem, Randi

lillelise sa...

Kjempesøte prinsesse-knagger!
Ha en fortsatt fin kveld

Rakel sa...

Hei=)
So fine detalja prinsessa di har på rommet sitt!! Likte veldig godt settekassa du har laga til ho:)
Fin hylle du hadde fått over sofaen under her og, med masse fine ting oppå:)
Lysestaken er å finne på vakkerthjem.no til kr 89,-:). Har ikkje sett den her i området nei.
Klem:)

Fru Andersen sa...

Det er så greit med knagger, det er jeg helt enig i;-) Jeg holder på å montere noen her og der til skolesekkene også, sekkene blir bare kastet på kjøkkengulvet og den uvanen skal jeg prøve å endre...håper det går;-)

Ha en god natt!

Vibeke / Mammas Hus sa...

Kjære deg! ♥

Tusen takk for fiiiin kommentar hos meg. Det varmet!!

Jeg visste ikke om din diagnose, det må være tungt å ha den over seg ja. akk for at du delte! ♥ Min er vel ikke så mye i forhold, din har vel dessverre dårligere utsikter?
Man kan aldri vite hvordan livet blir med fibromyalgi. Ei venninne kommer ikke gjennom dagene uten å trene, jeg blir dårligere av å trene, da det er "ukjent fysisk aktivitet" for meg. Klart de som er trent stiller bedre enn hva jeg gjør, men så lenge jeg blir dårligere av det klarer ikke jeg selv å gjøre det. Derfor håper jeg på rehabiliering, hvor de kan hjelpe meg over kneika, hjelpe meg i gang.

Jeg klarer meg som regel uten smertestillende, mye pga en flott kiropraktor som setter triggerpunktakupunktur. De stive og vonde musklene mine blir da stresset til å slappe av. I dag sitter jeg med to skikkelige blåmerker etter behandling på onsdag. ;P

Håper du finner noe som hjelper for deg, og at ditt sykdomsforløp blir laaaangt!!!

*stor klem*