mandag 27. september 2010

Farge valg-dilemma!!

I påvente av at eg får malt mitt brune spisebord har eg lagt på ein stor kvit duk.
Veit ikkje heilt om eg likte det egentleg...
Linduken oppå kjøpte eg nett i H&M.
Blir ikkje heilt fortruleg med dette men.....


Eg er inne i ein tenke periode ang å male bordet...
At det skal malast veit eg, men er blitt usikker på fargen...
Har ein ide i hovudet, men veit ikkje heilt om det blir fint...
Skjenken må isåfall malast evt bytast ut
trur eg....☺
Har du malt ditt spisebord?
Ka farge?

Nydeleg haustdag idag og♥
Eg sprayar lysestakar☺

Klem

14 kommentarer:

Tove sa...

Hei hei
Skjønner at du har et dilemma ang bordet. Hvilket utseende vil du ha?
Hva med å male det lyst og pusse av så det brune kommer frem? Det gjorde vi med salongbordene. Da blir det ikke så sterilt enn om du bare maler det. Har problemer med å bestemme meg for ting jeg og.
Lykke til.
Ha en fin kveld
Klem Tove

Bettum Villa sa...

Jeg har ikke malt noen bord noen gang, så har ikke så mye å komme med. Men jeg er sikker på at du får det til kjempe fint tilslutt!

Klem Madelén

linda sa...

ka med å pusse ned bordet og male det i en slitt grå look? max ekstrem shabby shabby chic? eg syns det e kjempe fint!!

Karen sa...

Vi har arvemøbler, gamle og verdifulle fra mannen sin familie, så jeg hadde nok ikke blitt populær om jeg dro fremmalepenselen der gitt :) hehe...
Så de forblir brune - og så får resten fungere rundt de. Men, de skal leveres til en møbelsnekker på nyåret en gang, og bli pusset opp. Stolene skal trekkes om, og de skal få ny fin lakk, slik at de blir skikkelig mørke, og ikke falmet slik de er nå :)

Gammel stil sa...

Synes det var fint med duken på, vi:):) Men, skjønner godt at du ikke helt vet hva du skal gjøre! Vi tenker det blir fint, uansett hva du bestemmer deg for:)

Ha en kjempefin kveld:)

Klem:)

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Vårt er like brunt som ditt. Har alltid hatt duk på det, så eg tenke liksom ikkje på å måle det..men det hadde jo vore kjekt med lysare farge, slik at ein slepp denne duken...kva anna farge tenke du på?
Ha ein flott kveld!
Klem:)

verdens heldigste mamma sa...

Hei og hå !!:)

Jeg syns det var kjempe fint jeg ! Med duk på :)

Er det bombay du har også eller? Jeg har nemlig bombay vitrinskap, sjenk, tv bord og stuebord. Jeg solgte tv bordet og fikk TV på veggen. Malte vitrin skapet og stue bordet og er kjempe fornøyd!

Sjenken er fortsatt brun men jeg trur den fortsatt skal være det. Vi skal forhåpentligvis pusse opp mye her til våren og da blir det nytt stort kjøkken. Da blir det lyst og da kunne jeg tenkt meg den mørke sjenken der inne da ..

PUH .. skikkelig munndiarè !
he he .

Er alt bra med ungene og dere ?? :)

KLEM!

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Syns det gjorde seg med duk på bordet jeg da :)))

Har to gamle bor som er malt i hvitt :) Er veldig fornøyd med det! :)

Ha en flott kveld!

Klemmer!

tante fiolett sa...

Ble fint med de dukene på:)
Bordet blir sikkert fint hvitt, er glad i grått òg jeg da..:)

Lykke til med fargevalg!! Blir spennende å se hvilken farge du ender opp med:)

Klemmer fra Jeanette

Elizabet Stilig hjem sa...

Hei du,
jeg er ikke den rette til å spørre. Konsollbordet jeg holder på med har jeg slitt med fargevalget på, men tror jeg ender opp med svart blank maling.
Tusen takk for koselig hilsen du la igjen hos meg.
Klem Elizabet

Unknown sa...

Hvit lin fra Jotun!!! I'm in love!! ;))

Unknown sa...

Hvit lin fra Jotun!!! I'm in love!! ;))

nr14 sa...

Skal bli kjekt å se hva du bestemmer deg for. Jeg beisa vårt helt mørkt brunt;)

Messingstakene du har ordna med ble veldig fine:)

Kos deg videre ikveld:)

Hennes Salong sa...

Mitt spisebord er gammelt og brunt..Men med tre små barn, får jeg bare holde ut til de blir litt større, før jeg invisterer i et nytt...Men har en drøm om et stort hvitt bord, med en fin benk!:)
Men har malt et stuebord, det malte jeg i eggehvit..og ble i grunn veldig fornøy med det:)