fredag 2. juli 2010

Er du plaga av edderkoppar???

I løpet av våren irriterte eg meg meir og meir på edderkoppane som invaderte verandaen vår.
Ikkje kunne eg sitte ute å sole meg, ete eller slappe av uten å få selskap av desse motbydelege vesena.
Og til slutt vart eg so lei av å bane meg vei gjennom spindelvev berre eg gjekk ut der.
Eg bestemte meg for å ta tilbake makta over min eigen veranda og satte meg ned å googla edderkoppmiddel.
Fekk opp ein del resultat
men valget falt på dette middelet her:
MastaKill
(berre navnet var jo forlokkande i denne sammenheng..)

Kopiert frå nettsida til NesseMaskin☺

* Ufarlig for alle varmblodige individer som mennesker og dyr ved riktig bruk



                  * Sikker virkning mot alle insekter og skadedyr ved spesiell synergist-kombinasjon


                  * Biologisk nedbrytbar


                  * Hurtig virkning, som i praksis betyr bedre «Knock-Down» effekt


                  * Langtidsvirkning over flere uker


                  * Ingen tilsetning av løsemidler


                  * Ingen drivgass - ikke brennbar


                  * Behagelig lukt


Har brukt den ein gang og ingen edderkoppar å sjå
Anbefalar denne for andre som slit med edderkoppar som øydeleg hageidyllen.
Legg ved ein link i tilfelle nåken vil bestille☺

Løp&kjøp

Litt morsomt var det å oppdage då regninga kom at firmaet faktisk er i ein nabokommune☺

Til informasjon er prisane her utan moms.


Tusen takk for alle god bedring kommentarar
Forma er bedre, men er fortsatt småslapp og svimmel.
Endeleg kom sommarvarmen-men den er lite behageleg når ein er sjuk...
Men skal ikkje klage; vi ventar jo på sommaren stort sett heile året☺

Ynskjer alle ei superfin helg☺
Ser ut som det er fint vær over heile landet-nyt det!☺

11 kommentarer:

salige lavendel sa...

Det er ikke mye edderkopper å se her hos meg heldigvis. Jeg liker dem ikke så veldig godt jeg heller. Men det er utrolig deilig å finne et middel som virker!

Sarita sa...

Ah, jeg hater edderkopper og de ødelegger sommeren for meg. Jeg kan bare stå ute, ikke sitte...for de dukker opp rundt meg. Denne så super effektiv ut. Jeg har brukt en spray man får kjøpt på Jernia som er effektiv også, men den er nok litt mer farlig for andre ting rundt ja.

Tusen takk for supert tips.

Klems Sarita.

SukkerSnella sa...

Tusen takk for tipset, edderkopper er min værste fiende:)

tjorven sa...

hei.. hvor mye betalte du i porto på dette midlet?

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Hei Tjorven☺
Huskar ikkje heilt, men meina å huske at portoen var ca like dyr som flaska... Men eg syns det var verdt det uansett☺
Husk at moms og kjem i tilleg!

tjorven sa...

Ca 250 kroner kanskje.. men det er sant, det er jo verdt det! Leste at man kunne bruke det inne og så da blir jeg kanskje kvitt de samboerene som kommer inn ventilen min! Takk for tips!

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Så det var slik du vann kampen;) Kanskje eg skal bruke det på dei hersens maurane her;)
Og du; tusen takk for tips ang hylla. Trur jammen meg den enda opp i hobbykroken min med blonder på! Genialt:))
Ha ein fin kveld!
Klem:)

PS; no er lille søte maileg på veg til deg;)

charm design sa...

Riktig god sommer til deg også

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Æsj, edderkopper er skikkelig ekkelt. :( Godt at du fant et effektivt middel som fikk de til å forsvinne. :)

Så leit at du ikke er helt i form, håper du blir frisk snart. ♥

Ønsker deg og dine en riktig fin helg ! :)

Klemmer Anette ♥

Lise Katrine sa...

Eg har kjempegod erfaring med mastakill, kjøpte det for to år sidan og spraya i vei, det holdt heile sommaren!
I år måtte eg gå laus inni partyteltet, for der var det mange som koste seg oppi taket, ettersom vi satt det opp litt for tidleg i år (måtte jo til å måke...)
tenkte litt på om teltet kom til å bli stygt, men heller det enn at det blir overtatt av dei ekle krypa ;)
Du får faktisk kjøpt dette middellet på jernia, og coop extra også trur eg ;)
Ha ei fin helg, håpar formen kjem på topp igjen :)

Karen sa...

Smart :) Jeg hater edderkopper... Og mannen er like redd for de, så har ingen til å kverke de for meg heller, siden han står på stolen vedsiden av meg, og hyler i kor :) hehe...

Ha en fin helg!
*klem*