lørdag 22. mai 2010

Award

☺☺Jippi☺☺
Eg har fått ein award frå Bjørg og Åshild
☺☺☺
Tusen takk-alltid kjekt å bli tenkt på

Med denne awarden følger ei utfordring om å fortelle 7 ting om seg sjøl.
Det har eg egentleg gjordt med ein award før-men eg prøver å finne 7 nye ting eg☺


Eg har for tida DILLA på krukker til hagen-jo større jo bedre!!! ☺☺
-so no har eg ein del urner ståande ute på terassen uten nåke i....☺

For tida er eg i svangerskapspermisjon med lille Elias Nathaniel som er 17 dagar idag☺
-so eg skal vere heime til neste vår og gledar meg til kvar dag☺

For 1,5 år sia fekk eg diagnosen MS
-men er heldigvis "frisk" per idag og kryssar fingrane for at eg held meg sympromfri i framtida også

Drømmer om å vinne mange millionar i Lotto
-men spørs om det ikkje hjelper å levere inn ein kupong først??
....er de fleire enn meg som syns at det er "eldre" folk som vinn millionane???....

Og mens vi er inne på drømma....
min drøm er å starte ein interiørbutikk
-men om byen eg bur i er rette plassen for den typen butikk eg ser for meg er nemmen ikkje sikkert

Mislikar kaffi
-men elskar te♥

Då eg var tjue hadde eg denne planen for dei neste 10 åra av livet mitt: skulle gifte meg når eg var 24, få ungar når eg var 25, 27 og 29 og klippe meg kort når eg vart 30☺
-planar slår ikkje alltid til; eg blir 30 i september, håret mitt er fortsatt laaangt, er ikkje gift, fekk prinsessa når eg var 24 og prinsen når eg var 29.
☺Men livet er flott likevel☺


Er sooo mange fine blogga som eg les kvar dag og som gir meg masse inspirasjon, skulle gjerne sendt denne awarden vidare til alle, men denne gangen velger eg å sende den vidare til desse nydelege bloggane;



☺Ynskjer alle ei super pinsehelg☺  
Vi får besøk av søstra til min kjære, hennar eldste datter-som er like gammal som prinsessa mi-og hennar yngste son som er 9 mnd gammal
☺gleda oss☺

18 kommentarer:

Min stil sa...

Gratulerer med award. Den er vel fortjent!
Stolene mine har jeg kjøpt fra merxteam.
Ønsker deg en flott pinse.
Klæmmer fra Susanne

Elis@beth sa...

NAAAWWWW!!! Tusen takk min nydelige venn så glad jeg ble nå!
Og gratulerer med nydelig award til deg også!

Stor lørdagsklem!

Karen sa...

:) Det er så morro med slike faktaopplysninger... Kjempe kjekt å lese om deg....

Ønsker deg en herlig helg :)
*klemmer fra Karen*

Cathrine Aksnes sa...

koselig å lese om deg.. og håper du holder deg frisk. Har den ikke selv men kjnner sykdommen din ganske nært meg...

Ha en fin pinse med dine kjære ♥

Hos Jorunn sa...

Hei kjære deg! Tusen, tusen takk for awarden, jeg ble veldig glad for å få den fra deg! MS er en tøff diagnose å få, jeg er veldig glad for at du ikke har plager og holder deg "frisk". Har SLE selv, men i en light utgave om jeg kan kalle det for det. Jeg skal legge ut awarden i løpet av kort tid, takk nok en gang. Ha en fortsatt fin pinse...nå er vi bedt på ørretmiddag, det gleder vi oss til! Klem fra Jorunn

Unknown sa...

Gratulerer med award, den er deg vel undt, du har en meget beautiful blog og er en beautiful blogger:o))

Ha en fortsatt flott pinse!

KLem Line

Lotta sa...

Ah grattis og så fint innlegg med litt om deg:) Drømmen min er også å starte interiørbutikk! Men da må jeg vinne i lotto først!Haha
Ønsker deg en fin fin pinse!
Kos deg!
Klemmer

lisje astrid's husblogg sa...

Hei du gode♥
Gratulerer med velfortjent award♥
Veldig kjekt å bli betre kjendt med deg:)
Uff:( MS..Ikkje bra..Men,håper du ikkje får noke slit med det!

Heldige deg som er i permisjon♥Tida går så fort..eg føler eg akkurat gjekk ut i perm sjølv..Men,plutseleg er lisje bror 1 1/2 år..
NYYYYT tida di heime med lisje skatten♥
God pinse:)
Klem frå Astrid♥

Kristin sa...

Heihei!!!

SÅ koselig med award, både for deg og meg;-)
Spennende å lese 7 nye ting om deg, føler man sniker seg litt mer innpå jo mer man får vite og det er jo koselig..

Jeg rekker desverrre ikke noe innlegg om award med det første.. Det går i ett og rekker så vidt innom for å legge ut om huset! Phu* Tiden flyr, magen vokser og jeg blir fortere sliten.. Snart flytter vi, da står jeg uten nett,,.... HJELP! hva kommer til å skje da?!

Klemmer

Unknown sa...

Tuuuusen tusen, millioner takk for awarden! Det er utrolig koselig å høre at noen setter ord på at de liker det jeg skriver. Jeg syns at du har så herlige innlegg. Gleder meg alltid når det kommer nye. Utrolig festlig å lese 7 ting om deg:)
7 ting om meg kommer når jeg har litt bedre tid.

Ha en herlig kveld. og takk igjen for awarden.

Klem, Marthe

Familien Furu sa...

Hei hei frøken :)
Gratulerer masse med award, det er vel fortjent :)

Ps jeg føler også at det bare er de eldre...

Fortsatt god pinse
Klem klem

Guttemamma sa...

Hei vennen!!Gratulerer med flott og velfortjent utmerkelse!! Gøy å lese om deg!!
Ha en fin helg videre og kos deg med din lille♥
klem

Sukkertøy for øyet sa...

ååå..Snille deg da
TuSeN TaKk for award, super stas:)

..Og gratulerer så masse med din award også, velfortjent vennen:)

Takk for skjønne ord inne hos meg.

Klem på deg

A K sa...

gratulerer med velfortjent award :)

koselig å lese om deg, leit å lese at du har MS :( håper du holder deg frisk og rask leeenge til :) Vet altfor godt hvordan det er å ha kroniske smerter og en sykdom som ikke syns :(

Merker at jeg blir babysyk når jeg leser blogger til nybakte mammaer :) Vår lille propell på 15 mnd fant vi i toppen av stigen i dag *skrekk og gru*

Ha en fin pinsehelg videre :)

klem

Martilie sa...

Gratulerer med award -så koselig!

Alltid spennende å lese om de ulike bloggerne, bli bedre kjent :)

Ha en flott pinsedag i morgen!


Tove

Vibeke / Mammas Hus sa...

Det er gamliser som kjøper lottokupong vettu... ;) Jeg vil også vinne!!!

Gratulerer med award, det er vel fortjent!

Håper dere har herlige dager!!! ♥

lisje astrid's husblogg sa...

hei♥
Tusen takk for gode ord♥
God 2.pinsedag vidare:)
Klem frå Astrid♥

Elizabet Stilig hjem sa...

Gratulerer med award! Denne fortjener du virkelig. Artig å lære mer om deg.
Tusen takk for hyggelige ord hos meg angående piketitteren. Jeg er enig med deg; den maler jeg hvit fordi den da vil passe bedre inn her.
Ha en fortsatt fin kveld!
Klem Elizabet