tirsdag 13. april 2010

Utfordring

Eg har blitt utfordra av Har en drøm til å vise ting i bruntonar frå heimen min. Ho har sjølv tatt utfordringa om å vise lilla ting.
Her kjem eit bilderas av forskjellige brune ting eg har knipsa bilder av... Brun var heldigvis ikkje den verste fargen eg kunne fått, so takk for det☺☺Mine brune møblar viser eg ikkje fram no då dei ikkje er noko eg har planar om å ha særleg lenge...☺
Eg lar bilda tale for seg, er det noko du lurer på so spør☺

Det var det☺

Tenker eg må utfordre nåken til å vise bilder med ein annan farge☺
Fargen vert ROSA, min favorittfarge☺☺
Og den eg vil sjå rosa hos er.........
..........Elisabeths hus ...........
♥♥♥

12 kommentarer:

Anonym sa...

Flotte brune ting:)

Lampa på soverommet var veldig fin.Fint når den skaper liv med mønster på veggene av lyset;)

Ha en fortsatt fin dag:)

lillelise sa...

Hei hei!
Flotte brune detaljer hos deg!
Ha en fortsatt fin vårdag

Mimilie ♥ a cup of tea ♥ sa...

Så mange nydelige ting du viste fram her:) Likte spesielt koffertene og bokstavene dine, de var flotte!

Ønsker deg en nydelig dag:)

Familien Furu sa...

Flotte ting du har!

Familien Furu sa...

Flotte ting du har!

liven sa...

Mange fine saker i bruntoner hos deg!!
Ha en fortsatt fin tirsdag :o)

Elis@beth sa...

Kjempeflott!
Utfordringen er nå publisert!!!

Klem!

Hege sa...

Skikkelig koselig stemning i bildene :) Tror jeg måtta ha håpet på brun, jeg også, dersom jeg skulle fått denne utfordringen ;)

Anonym sa...

Flotte stemningsbilder du viser med dine ting i bruntoner:)) Nydelig lampe du hadde fått opp på soverommet ditt, lekker.
Ha en fin kveld.

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Så mykje fiiiiint du har!! Digga bokstavane, kassa di og hjertet, og alt det andre sjølvsagt!:)
Takk for tips ang hylla..men trur kanskje eg beheld den slik den er..ei stund hvertfall;)
Ha ein strålande kveld:)
Klem:)

Guttemamma sa...

Oj,så mye fint!! Dette ser ut som bilder fra en nettbutikk..masse lekkert!! Hvordan er formen...??
klem ♥

Unknown sa...

Se der ja, masse flott ♥ Tenkte meg nok at det ville komme masse flott fra denne kanten:o))
Kjempemye herlige brune saker...

Klem Line