mandag 15. mars 2010

Utfordring

Fekk ei utfordring av E, har tatt den før, men tar den gjerne igjen-er jo litt morsom☺☺

* Hva sier du til sjefen din når du kommer for sent på jobb?
   heihei☺ bilstolen kosta oss 1950 kr i april 09
* Hva forbinder du med ordet husarbeid?
   ja altso☺ eg er jo bere heilt tåkete for tida...
* Hva sier du når du er på et offentlig toalett, og du oppdager for sent at det er fritt for dopapir?
   E begynt med eit lite prosjekt.
* Hva sier du hvis du er vitne til at en gammel dame sklir å brekker lårhalsen?
  Grattis☺
* Du tar kjæresten din på fersken med den annen. Hva sier du?
  Bambi er veldig glad i mamma, sånn som eg er.

* Hva er din beste sjekkereplikk?
  skatten, elsker deg...
* Hva svarer du hvis din kjære spør: "Vil du gifte deg med meg?"
  sover du gullet??
* Hva har du å si til ditt forsvar?
  at jeg sendte mld, idiotisk!

☺☺☺

Sender denne vidare til dei som ikkje har tatt den☺

Den går som følger:


1. Åpne SMS innboksen på mobilen din.

2. Hold inne "bla- knappen" mens du teller til fem.

3. Den første setningen i meldingen du stoppet på skriver du inn som svar på på første sp.mål. Deretter holder du inne knappen mens du igjen teller til fem. Den første setningen i denne meldingen skriver du som svar på sp.mål 2. og 3, osv...

4. Send denne utfordringen til fem andre.

Lite interiør å fortelle om etter ei helg på sofaen der forma har vore laber...men legg ved eit bilde frå forrige veke der sola laga eit nydeleg lys inn i stova☺

Idag er det nyyydeleg sol og eg både ser og høyrer snøen smeltar-herleg☺ ...sjøl om det hadde snøa i natt... Forma mi er litt bedre, og er vurderar ein tur til Ikea imåra☺☺

Håpe alle får ein fin solrik dag☺☺

10 kommentarer:

Lille Persille sa...

Nå ble jeg helt forvirret av svarene dine! Var det kanskje det som var meningen?:) Ha en fin dag.

liven sa...

Morsom utfordring :o)
Ønsker deg en fin ny uke....og håper du er frisk og rask!!

Bjørg sa...

Ha ha ;) Håpa du føle deg bedre snart :)
Klem

Loccitane sa...

Det er helt ok at du kopierte bildene, jeg har jo funnet de på nettet selv så :)
Om det hadde vært mine egne bilder som jeg har tatt av hjemmet mitt, er det fint om man spør først, da de jo er private :)
Kos deg med bildene og ha en fin kveld.

Line

LYKKEBO sa...

Flott bilde! så søt snoren med bilder var:)
Ha en fin kveld..
Klem

verdens heldigste mamma sa...

Den er festlig den greia der!:) he he :) Det blir mange morsomme svar ut av sånt!:)

Deilig med sol inn igjennom vindu- bortsett fra at alt støv syns! ÆSJ!

HA en fin uke :)

Klem

Hespe sa...

Hei på deg!
Åh, uffda - så leit å se at du ikke har vært i form i det siste, også spysyken da - usj....

Herlig bilde du viser - likte utrolig godt det store speilet ditt, og ikke minst hvordan du har stæsjet rundt det - me like a lot!!!!

Ha en forhåpentlig frisk og fin uke videre!!

Goklem fra Hildegunn

Frk:Twil sa...

Hei hei!
Håper formen din er bedre nå og at det be noe av turen på Ikea!? Ble kjekke Barometer med deg hjem?! HIhi*
Fantastisk lys på bildet, deilig..

Klemmer

Bjørg sa...

Misunnelig.com!!! Eg og vil på IKEA!! Men det blir nok ei stund til dessverre...;( Passa trekka? Vart det pent? Vi får vel sjå snart?
Kosleg at du vil vere med på Give Awayen min :)
Klem

Lottas Himmelrom sa...

Hahaha..Herlig!

Vært på ikea? Håper formen er bedre snuppi!
Klemmer