mandag 15. mars 2010

Utfordring

Fekk ei utfordring av E, har tatt den før, men tar den gjerne igjen-er jo litt morsom☺☺

* Hva sier du til sjefen din når du kommer for sent på jobb?
   heihei☺ bilstolen kosta oss 1950 kr i april 09
* Hva forbinder du med ordet husarbeid?
   ja altso☺ eg er jo bere heilt tåkete for tida...
* Hva sier du når du er på et offentlig toalett, og du oppdager for sent at det er fritt for dopapir?
   E begynt med eit lite prosjekt.
* Hva sier du hvis du er vitne til at en gammel dame sklir å brekker lårhalsen?
  Grattis☺
* Du tar kjæresten din på fersken med den annen. Hva sier du?
  Bambi er veldig glad i mamma, sånn som eg er.

* Hva er din beste sjekkereplikk?
  skatten, elsker deg...
* Hva svarer du hvis din kjære spør: "Vil du gifte deg med meg?"
  sover du gullet??
* Hva har du å si til ditt forsvar?
  at jeg sendte mld, idiotisk!

☺☺☺

Sender denne vidare til dei som ikkje har tatt den☺

Den går som følger:


1. Åpne SMS innboksen på mobilen din.

2. Hold inne "bla- knappen" mens du teller til fem.

3. Den første setningen i meldingen du stoppet på skriver du inn som svar på på første sp.mål. Deretter holder du inne knappen mens du igjen teller til fem. Den første setningen i denne meldingen skriver du som svar på sp.mål 2. og 3, osv...

4. Send denne utfordringen til fem andre.

Lite interiør å fortelle om etter ei helg på sofaen der forma har vore laber...men legg ved eit bilde frå forrige veke der sola laga eit nydeleg lys inn i stova☺

Idag er det nyyydeleg sol og eg både ser og høyrer snøen smeltar-herleg☺ ...sjøl om det hadde snøa i natt... Forma mi er litt bedre, og er vurderar ein tur til Ikea imåra☺☺

Håpe alle får ein fin solrik dag☺☺

10 kommentarer:

Lille Persille sa...

Nå ble jeg helt forvirret av svarene dine! Var det kanskje det som var meningen?:) Ha en fin dag.

liven sa...

Morsom utfordring :o)
Ønsker deg en fin ny uke....og håper du er frisk og rask!!

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Ha ha ;) Håpa du føle deg bedre snart :)
Klem

Loccitane sa...

Det er helt ok at du kopierte bildene, jeg har jo funnet de på nettet selv så :)
Om det hadde vært mine egne bilder som jeg har tatt av hjemmet mitt, er det fint om man spør først, da de jo er private :)
Kos deg med bildene og ha en fin kveld.

Line

LYKKEBO sa...

Flott bilde! så søt snoren med bilder var:)
Ha en fin kveld..
Klem

verdens heldigste mamma sa...

Den er festlig den greia der!:) he he :) Det blir mange morsomme svar ut av sånt!:)

Deilig med sol inn igjennom vindu- bortsett fra at alt støv syns! ÆSJ!

HA en fin uke :)

Klem

h.espe sa...

Hei på deg!
Åh, uffda - så leit å se at du ikke har vært i form i det siste, også spysyken da - usj....

Herlig bilde du viser - likte utrolig godt det store speilet ditt, og ikke minst hvordan du har stæsjet rundt det - me like a lot!!!!

Ha en forhåpentlig frisk og fin uke videre!!

Goklem fra Hildegunn

Kristin sa...

Hei hei!
Håper formen din er bedre nå og at det be noe av turen på Ikea!? Ble kjekke Barometer med deg hjem?! HIhi*
Fantastisk lys på bildet, deilig..

Klemmer

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Misunnelig.com!!! Eg og vil på IKEA!! Men det blir nok ei stund til dessverre...;( Passa trekka? Vart det pent? Vi får vel sjå snart?
Kosleg at du vil vere med på Give Awayen min :)
Klem

Lotta sa...

Hahaha..Herlig!

Vært på ikea? Håper formen er bedre snuppi!
Klemmer