tirsdag 9. februar 2010

Vintagebilder og prinsesserom

Har laga nokre vintage-tags. Limt vintagebilder på tags kjøpt på panduro. Enkelt og kan brukast til det meste, som gåvelappar, til pynt, som huskelappar osv. Eg har tenkt å bruke dei på glasskrukker eg har kjøpt på Ikea til pasta, mjøl, sukker osv.
...og magen veks! Men som dåke ser; støvesuge gjer eg fortsatt, hehe☺
Hylla på rommet til prinsessa er endeleg komt opp, og det vart mykje ryddigare med eingang! Superdeileg! Kunne tenkt meg bytt ut dei fargerike boksane med kvite korger, men prinsessa er glad i fargar so dei skal få vere☺ Og det er jo tross alt eit barnerom, skal vere litt farga der☺
Tirsdag-igjen-fruene på TV☺ Har ommøblert stova i kveld, bilder kjem etterkvart☺

9 kommentarer:

liven sa...

Heisann!!
Det var da en grei hylle prinsessen hadde fått på soverommet sitt.....plass til masse her!!
ser dere har vært i Åsane og handlet også!! der har de alt hjertet kan begjære....og synest det er mye kjekkere der ute enn i by.n!! Litt kortere avstand for oss da...men noen mil er det!!
Lykke til videre i graviditeten!!
så fin mage :o)

lillelise sa...

Hei!
Så smart med hylla! Skulle ønske prinsessa mi og hadde plass til en sånn på rommet sitt, hadde blitt enkelt å rydde da!
Flotte tags du hadde laget!
Ha en fin fin kveld

Anonym sa...

barna våre har også
slike Expedit hyller
på rommene sine,
supersmart ...!

nydelig babymage du har ... ♥

14. april er jo min bursdag¨
bra timing ...!

kos deg med fruene :) klem igjen!

Ingrid sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Ingrid sa...

Hei!
Magebilde her inne også i dag ja.. så koselig da! :) Ja, denne ventetida er spesiell. Kan ikke si jeg gleder meg til fødselen, men gleder meg veldig til å få lillebror opp på magen etterpå! :)
Har vært sykmeldt siden november jeg.. så jeg har også hatt mye hjemmetid dette svangerskapet.
Fint prinsesserom da! Kjekt med så mye hylleplass.
:)

Jorid + NOE Blog sa...

Så fin du er ♥
Ja, tenk, 4 uker allerede. Tiden flyyr!

Ha en fin dag!
Klem J

Sommerlyst sa...

Takk for svar. Ja kunne nok kanskje laget en selv...men det er jo det å få gjort det!
Kanskje jeg må tenke ut noen gode løsninger ;)

Har prøvd å google, men har liksom ikke kommet opp noe lurt ennå...

Så fint rom til lille jenten!!
Fin mage - kos deg videre i graviditeten!

Likte vimplene du har laget kjempegodt!!

Klem

Bluggi buggi blogg sa...

Hei hei:)
Titter innom her hos deg jeg. Fine tags du hadde laget.
Gratulerer med svagnerskapet. Spennede, og lykke til videre.
Trude :)

AnnaJohanna sa...

Så flott barnerom!! Ryddig og organisert:) Herlig babymage du har, heldig du er!!

Flott blogg du har, legger oss som følgere :)

Ha en finfin dag!

Klem Johanna