tirsdag 26. januar 2010

Utfordring

Maliva er so flink med å utfordre oss :)
Denne gangen er det smykke-oppbevaringane våre som skal til pers.
Eg har mine smykker og armband hengane på eit Lisbeth Dahl stativ på badet. Lett tilgjengeleg :) Elskar lange og store smykker

Ellers har eg småesker til øyredobbar og mindre smykker. Ikkje alle er tatt fram frå flyttelasset enno dessverre.

Smykkestativet står på ein pidestall laga av kjæresten til søstra mi. Han lagar på bestilling om det er nåken som vil det :o)

Korleis oppbevarar du dine smykker?

(Irritera meg at det vert so gult lys på bade-bilda, men lyskilda vår gir eit slikt lys..den skal bytast ut etterkvart)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg har det samme stativet:-)
Spørs om jeg skal vise det frem da..!
Ha en fin kveld, klem Hege.

Maliva`s verden sa...

Hei...så gøy at du tok enda en utfordring jeg har lagt ut....Skal si du har mange smykker jeg;o) og flott stativ var det også. TAkk for titten og fortsatt god kveld til deg fra Maliva

Mia, New Room Interior sa...

Så fint stativ, Lisbeth Dahl har mange fine!! MIne smykker har ikke fått noen ordentlig plass enda, da badet fortsatt ser ut som det gjorde på 70-tallet, her i huset! ;-) Ha en fin uke! Klem

Fru Luna sa...

Fint stativ! Har sett på det mange ganger selv :) Skal si du har mange smykker og stæsj hengende der!
Klem Linda

Vibeke / Mammas Hus sa...

Jeg skal vise frem i morgen. Ikke stativ på meg nei, men kanskje når Hedda ikke stelles på benken...? ;)

Det er ikke så mye som skal til på et kjøkken, maling og nye håndtak gjør mye! :D