torsdag 24. desember 2009

God Jul <3

Då var det endeleg juleafta <3 Meg og prinsessa har ete julefrukost, ho er begynt på julesnopet som nissen la i julesokken i natt, min kjære søve og eg ventar på tre nøtter til askepott :)

Treet pynta prinsessa og meg i går kveld. Vart faktisk fornøgd med det i år :) (meeeeeen: er litt bekymra for at vi kanskje alle 3 er litt allergiske :( spesielt prinsessa verkar til å klø litt i augene..men ho er og forkjøla so vi ventar og ser litt)Julefreden har senka seg og jula skal nytast til det fulle :)Ynskjer alle i blogglandia ei riktig God Jul og eit Godt Nytt År <3

5 kommentarer:

Vibeke / Mammas Hus sa...

Får håpe dere ikke er allergiske da... Mange som er det desverre!!

Håper dere får en flott dag, God Jul!


Vibeke :)

ANETTESHUS.COM sa...

Er innom for å ønske deg en riktig god jul!! Kos deg med nære og kjære:)

Klem Anette:)

frøken olsens drømmer sa...

Er bare innom for å ønske dere en deilig kveld
klem fra meg ;))

Mia, New Room Interior sa...

Koselig hos deg!! Ønsker deg noen fortsatt fine romjulsdager! Klem

h.espe sa...

God jul!!!

Tusen takk for koselig julehilsen! Håper du nyter høytiden og koser deg masse! Selv har jeg det helt topp her hjemme hos mamma og pappa - nyter hvert et minutt :o)

Ønsker deg deilige romjulsdager videre!

Klem fra Hildegunn