mandag 1. juni 2009

And the winner is.............

i går var konkurranse min over. heile 56 stykker melde seg på :o) seint i gå skreiv eg ned alle navna på ark og idag klipte eg dei opp. det vart ei stor bolle med mange navn, nokre navn både 2 og 3 gangar. min lille prinsesse fekk æra av å trekke.... ....og vinnaren vart...... .....STUBBETUFSA!!!!
gratulere so mykje til deg :o)
idag er enda ein nydeleg soldag her :) vi skal snart på fotballkamp og forhåpentlegvis sjå min kjære sitt lag vinne. lykke til elsklingen min <3

håpe alle har ein strålande dag :)

9 kommentarer:

M sa...

Gratulerer til Subbetufsa.
Kos deg i fineværet!
Klem fra meg!

Unknown sa...

Og gratulerer fra Nanni :)

Stubbetufsa sa...

Tusen takk! Første gang jeg vinner på nettet! Og så på bursdagen min! M: Her er ikke finvær! Jeg bor på den andre enden av alt, her er det kraftig vind, regn, og to minutter sol innimellom...
Men takk, MarnyAlice!

Helena sa...

Grattis till vinnaren!!! Ha en härlig dag! Kram Helena

moa sa...

gratulerer til vinneren..!
morsom jobb for lille-prinsessen, ser jeg!!!

moaklem

Guttemamma sa...

Gtatulerer til den heldige vinneren!! HA en fin uke videre,den er jo kort!!
Klem

Fröken Eko sa...

Grattis till vinnaren och tack för tävlingen :)

/F

MariMaja sa...

Gratulerer til vinneneren!
Jeg tror Bruce blir kanonbra og jeg håper jeg får tak i billetter;)
Klem fra Maja

Anonym sa...

gratulerer til vinneren!
nydelig frøken du har,
hvor gammel er hun,
som min ... 6 år?!
ha en herlig kveld!
klem ann-christin