fredag 15. mai 2009

Bruktbutikk

Eg har vore på bruktbutikken i sentrum idag. masse fint til ein billeg peng. det likar eg :o)
den raude krakken og hylla skal malast, kvit åffkårs :) messingtinga skal eg spraye med sølvspray. og nokre norges glass og to søte boksar til oppbevaring. kjekt å ha! :)

denne skal sprayast sølv og hengast til pynt på kjøkkenet.
ei kakeform til 2 kr (må vel begynne lage kaker og då...), ei søt lita skål som snart skal bli sølv og ein kopp som eg tenkte å ha blomster i.
faktisk første gang eg var inn på denne butikken, men det vert nok ikkje den siste. neste gang skal eg hugse å ta ut pengar, dei tok nemlig ikkje kort. :)
no er det helg :) i kveld skal eg ta fram bunadane og stryke skjortene. håper været held seg, det er nemlig deileg sommarvær her idag :)
håpe det er like fint der du er :)

8 kommentarer:

Guttemamma sa...

Masse fint her du,gleder meg til å se etter makeover'n!! Skal stryke jeg og:-),kos dere masse på søandag!! KLem fra Anette

Ida sa...

Masse masse fint - med potensiale for å bli enda finere :) Tenkte blomster straks jeg så tekoppen din jeg også :-)

Ha en fin feiring! klem

hjemme hos oss sa...

det ser jeg du har jakta på mye fint:)
stakk bare innom for å ønske deg og dine en herlig 17.mai
klem fra adale

-Mia- sa...

Så mye fint du har funnet! Satser på at været holder seg, ser bra ut idag hvertfall! Ha en fin dag og 17.mai feiring imorra! Klem-Mia

gooddell sa...

hello nice post

gooddell sa...

http://gooddell.blogspot.com/

Anonym sa...

Hiya! I simply would like to give an enormous thumbs up
for the good info you’ve right here on this post.

I will probably be coming back to your blog for more soon.


Also visit my web site ... 微晶瓷隆鼻

Anonym sa...

Whats up! I simply would like to give an enormous thumbs
up for the nice information you might have right here on this post.

I will probably be coming again to your weblog for more soon.


Here is my site :: enesco cherished teddies christmas ornaments