onsdag 14. januar 2009

Trøst i mørket



Denne boka fekk eg frå kjæresten min i ventetida mellom at alle prøvar var tatt og diagnosen fortsatt hadde eit spørsmålstegn bak seg...

hjertelysestaken kjøpte eg i går. bere måtte. eg elskar hjerte-form <3



Dette flotte diktet vart sendt til meg av ei venninne....


LIVSSEILAS

Når børa kjenns tyngre enn du kan bære
så sett deg kun rolig ned.
Lat tanke og hug finne kvile, bak attletne
augo- et sted.
Tenk deg at du er ei lita fjør
på duvande lifsens hav-
Lat straumane føre deg kvar helst dei vil
Vær viljelaus, veik og svak.

Du treng ikkje alltid å væra sterk
for livet går fram likavel.
Sjølv om ferda kan synast vill og vond
under himmel svart og tung.
Så skiftar det brått mellom solskinn og regn,
og etter ei natt kjem dag.
I stormen finns også styrken du treng,-
Den blir din, når det stilnar av.
(Tove Sjursen)




idag skal eg på jobb, hatt fri ei veke no. eg kryssar fingane for at det går bra.
til min kjære: kos deg heime uten meg.
og til alle andre: ha ein strålande dag og kveld.

:o)

Ingen kommentarer: