lørdag 31. januar 2009

siste dagen i januar...

idag vart eg ein del av norske interiørbloggar sin bloggliste :) jippi!! :) fekk med det ein plutseleg følelse av krav om meir interiørstoff og meir spennande blogginnlegg..men eg skriv på min måte og deler det eg føler av ting som skjer, tankar eg har og bilder eg tar. so får dei som liker det like det og dei som ikkje liker det får lov å la vere. eg er den eg er!

eg har vore på jobb idag. kom heim til pizza og rydda hus!! fantastisk deileg, tusen takk min kjære. han synest nok at eg har masa mykje om rot og rydding i det siste. men når det er ryddigt rundt meg er det ryddigt inni meg og...på ein måte :) dei som rotar ryddar etter seg. det prøver eg å følge.



http://miasinterior.blogspot.com/ har ein konkurranse på gang, som eg sjølvagt håpar å vinne :) dette er ein fin blogg med ein interiørbutikk full i fine ting :)



vurdera å skifte utsjånad på bloggen, igjen. synest kanskje det er litt vanskeleg lese den svarte skrifta på den rosa bakgrunnen?? vi får sjå.

lurer og på å forandre bloggnavn, har ein ide, men veit ikkje om den vert satt i verk.







no skal meg og min kjære ut å køyre litt, vi skal snike litt rundt eit hus som er til salgs....lyst på lyst på lyst på.... :)

ynskjer alle ein fin lørdag :)

4 kommentarer:

Crinoline sa...

hei og velkommen i Bloggverdenen.Skal bli gøy å titte innom deg igjen,Ønsker deg en god helg.

Anonym sa...

søt bakgrunn:=)

Marias skriblerier sa...

Så kuul bloggbakgrunn du har!

Frk Mille sa...

Hei, tusen takk for besøket i bloggen min. Fin blogg du har. Tror ikke jeg har vært hos deg før, kjekt å titte innom hos deg.

Ha en fin søndagskveld